February 21, 2003
Gueno wrote: [quote=Ogrebeast]Erkänn nu! Du har påse på magen
Va?
Fattar inte.. :bok:
Det kallas stomi.
http://www.infomedica.se/handboken/Stomi.htm
February 21, 2003
Gueno wrote: Det var inte roligt.. tänk på dom som verkligen har det..
Anledningen till att jag sitter ner är för att det hände en liten, liten olycka för några år sen.. som jag INTE tänker skriva här.. 😛
Nä nu är det ju inte roligt längre när man har benat upp det så. Skämt tenderar ju att falna när man förklarat meningen med vitsen
Har du skadat dig och måste sitta? Det var inte du som försökte få plats på spåret under en framrusande spårvagn elle? Det var en kille på Z här på Chalmers som försökte det (lång historia). Han blev iaf känd på sjukhuset som "killen som försökte få plats under en spårvagn". Nya läkarlag kom varje dag för att få se på kändisen :bgrin:
September 13, 2002
Gueno wrote: Det var inte roligt.. tänk på dom som verkligen har det..
Anledningen till att jag sitter ner är för att det hände en liten, liten olycka för några år sen.. som jag INTE tänker skriva här.. 😛
harru sagt A så måste du fantamej säga B också..
så..... spit it out, omedelbart 😀
June 28, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Gueno]Det var inte roligt.. tänk på dom som verkligen har det..
Nä nu är det ju inte roligt längre när man har benat upp det så. Skämt tenderar ju att falna när man förklarat meningen med vitsen
Har du skadat dig och måste sitta? Det var inte du som försökte få plats på spåret under en framrusande spårvagn elle? Det var en kille på Z här på Chalmers som försökte det (lång historia). Han blev iaf känd på sjukhuset som "killen som försökte få plats under en spårvagn". Nya läkarlag kom varje dag för att få se på kändisen :bgrin:
vad blåst han måste ha varit, en buss kan jag förstå, men fan inte spårvagn.
1 Guest(s)