March 1, 2001
Hej, måndag morgon kl 04 kommer min flickvän hem efter en vecka utomlands. Jag vill överraska henne med nått roligt å romantiskt men kommer inte på något bra. Det jag klurat ut hittils
En stor bukett blommor (rosor) med ett litet gulligt kort på
på tamburbyrån som står fint upplyst av några levande ljus.
Kom gärna med förslag på nått mer gulligt/kul man kan göra. Nått litet pyssel eller nått kanske?
/Visse
October 26, 2003
så tidigt på morgonen kanske hon är väldigt trött.. så lys upp vägen in till sovrummet med levande ljus och låt henne sen gå o lägga sig o bara mys... ge henne fotmassage.. eller något som hon tycker om, det behöver inte vara så märkvärdig, jag tror hon smälter redan vis synen av rosorna.. 😀
March 1, 2001
Tack för förslagen. Ska bara förtydliga mig lite...ja tänkte inte liksom hitta på något så där mitt i natten. Menade mest hur man får henne lysa upp av glädje när hon kom innanför dörren med den tunga packningen..:) Själv ska nog ligga å sova räv när hon kommer hem..hehe
Massage gillar hon oxå..:)
May 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Json_81]Se till att ha hela lägenheten skinande ren, sådan't brukar uppskattas.
Och vad hade du tänkt dig att hon skulle göra när hon vaknar dagen efter då?! :wide:
Bara skämtar 😛
det där var ett slag under bältet, tänk, nu kommer du bli förföljd av feminister resten av ditt liv
(tog mig friheten att förstora din bortförklaring så att du kanske får leva veckan ut iaf)
October 26, 2003
Vajsman wrote: Tack för förslagen. Ska bara förtydliga mig lite...ja tänkte inte liksom hitta på något så där mitt i natten. Menade mest hur man får henne lysa upp av glädje när hon kom innanför dörren med den tunga packningen..:) Själv ska nog ligga å sova räv när hon kommer hem..hehe
Massage gillar hon oxå..:)
men om du vill överaska henne så där väldans så är du vaken när hon kommer o lägger sig.. 😉
February 12, 2002
BubbleAng3L wrote:
men om du vill överaska henne så där väldans så är du vaken när hon kommer o lägger sig.. 😉
Jag har en ännu bättre! 😀
Istället för att du ligger naken där vaken å väntar så ligger jag där naken å väntar,, det skulle väl vara en överaskning som heter duga..
February 12, 2002
MrWeizel wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Istället för att du ligger naken där vaken å väntar så ligger jag där naken å väntar,, det skulle väl vara en överaskning som heter duga..
Man vill ju gärna att tjejen skall överleva överraskningen också 🙄
Jag lovar att ta det lungt i början så hon hinner "vänja" sig med "omställningen"..
3 Guest(s)