December 15, 2003
Det var det bögigaste jag hört! Jag kan garantera att vilken normal tjej som helst skulle tycka att killen fått en skruv lös om man gör sånt STEEL, möjligen förståndshandikappade eller helt oerfarna (läs för unga fllickor) går på sånt.
Till 100% tror dom att man varit otrogen med hennes syster/mor/bästa kompis/ bror(?) om man lägger ner tid på sånt trams.
Herre jesus...
May 17, 2002
HerrPutte wrote: Det var det bögigaste jag hört! Jag kan garantera att vilken normal tjej som helst skulle tycka att killen fått en skruv lös om man gör sånt STEEL, möjligen förståndshandikappade eller helt oerfarna (läs för unga fllickor) går på sånt.
Till 100% tror dom att man varit otrogen med hennes syster/mor/bästa kompis/ bror(?) om man lägger ner tid på sånt trams.
Herre jesus...
och mohammed är hans profet...
tänk om den tänkta flickvännen just gillar just vad STEEL just har sagt, då har du fel!
February 3, 2003
Detta var nog den roligaste tråd jag läst!!! :bgrin:
Men iaf...Ta det lite lugnt...Coooozy stämning och ge henne en massage.
Underbart med lite rökelse och ett par värme ljus eller något. Halvmörkt.
Och det är helt underbart tillochmed utan sex faktiskt 😀 vilket är skit bra ifall hon inte orkar efter en lång resa. Gör hon nu det så är det bara att gå mjukt fram eller om hon gillar det hårt så ta det. 😛 haha
Nej men skämt och sido. Mysig belysning, avkopplande musik, rökelse och ljus, kanske en schysst film om musiken skiter sig. Låt henne bara koppla av 🙂 Fråga hur hon vill ha det 😀
July 19, 2001
HerrPutte wrote: Det var det bögigaste jag hört! Jag kan garantera att vilken normal tjej som helst skulle tycka att killen fått en skruv lös om man gör sånt STEEL, möjligen förståndshandikappade eller helt oerfarna (läs för unga fllickor) går på sånt.
Herre jesus...
Hahahahahaha 😀 Helt klockrent och själv skulle jag nog blivit jäävligt misstänksam om något sådant hände mig..
Detta är nog en av NH´s roligare trådar 😀
January 23, 2002
MrWeizel wrote: Steel; Du verkar ha fått kompensera för diverse saker mer än en gång :bgrin:
Haha, nej det har jag inte men han ville ju ha förslag och det kan ju funka det där. 😀
För att inte hon ska få misstankar så kan man ju låta henne ta hand om disken efter middagen eller nåt. 🙂
3 Guest(s)