October 22, 2002
varför ska du lägga dig i andra människors bussiness?
detta är ju fan ärekränkning...
undrar varför folk ska bry sig så mycket om utseendet? visst spelare det roll... men titta i speglen först innan du kritiserar någon annan....
PS: skulle du verkligen lagt upp denna dumma tråd ifall owen var fattig? NEJ... fan va lamt alltså
November 4, 2001
Gueno wrote: [quote=CasO]*Text*
Har du PMS eller?
Ja men han är lite kinkig över det...
Men skulle jag vara rik och ha en sån där näsa skulle jag inte bry mig, det är ju schysst mot dom som har sån där näsa och inte är rika, och han lär ju inte ha nått problem att skaffa tjejer heller.
Jag kom nog på mitt livsmotto: Ju mer pengar jag har ju mindre kommer jag bry mig.
November 4, 2001
Gueno wrote: [quote=chrippaz]och han lär ju inte ha nått problem att skaffa tjejer heller.
Har man stålar tittar inte brudarna på utsidan. 🙄
Nej de var de jag menade. Och hittar man en tjej som inte är en goldseeker, men som ändå är intresserad av ens sälskap lär hon inte bry sig om näsan.
July 13, 2002
För om han gjorde det så skulle han få såååå jääävla mkt löjlig publicitet och massa idioter skulle lägga aspekter på hur han lever sitt liv. dessutom tror jag inte han har prob att få brudar direkt så varför bry sig 😉 Orka om det inte ger nått... tror han istället för mer brudar pga. den, "personlig" är väl det de flesta skulle kalla en nästa god för miljoner...
Och caso... relax, annar kommer vi tro att du har en likadan näsa 😮 ...
November 4, 2001
Elias667 wrote: För om han gjorde det så skulle han få såååå jääävla mkt löjlig publicitet och massa idioter skulle lägga aspekter på hur han lever sitt liv. dessutom tror jag inte han har prob att få brudar direkt så varför bry sig 😉 Orka om det inte ger nått... tror han istället för mer brudar pga. den, "personlig" är väl det de flesta skulle kalla en nästa god för miljoner...
Och caso... relax, annar kommer vi tro att du har en likadan näsa 😮 ...
Grejen är ju att det inte skulle bli någon uppståndelse!
Det räknas ju som onormalt att inte göra det...
Den stora frågan kvarstår dock, varför kollar Gueno efter wallpapers med owen?
July 13, 2002
chrippaz wrote: [quote=Elias667]bla. bla.
bla. bla.
Den stora frågan kvarstår dock, varför kollar Gueno efter wallpapers med owen?
Juste faen, var ju därför jag skulle svara, för att fråga just det 😀 And the answer better be good Gueno...
*Elias letar efter lämpliga stenar att slänga på gueno om han svarar fel* 8)
ps: alla svar som "jag hittade den när jag surfade på porr/bilar/vapen" accepteras 😉
2 Guest(s)