February 12, 2003
chrippaz wrote: Stod och längst fram och lite till vänster. Vafan gjorde du där om förbandet var det värsta du hört och du tycker papa roach suger?
Suger på skiva, men går att lyssna lite på... Hade inte varit på en konsert på ett tag, men det var helt ok...
Var lite sur när jag skrev det där...:) Förbandet hade jag inte den blekaste aning om vilka det var.
Jag stod btw, vid stället säkerhetsvakterna slussade ut de medvetslösa.
November 4, 2001
Jag tyckte förbandet var skönt men jag hade inte hört dem förut... Jag var killen som vann fighten om trumpinnen, fick slita ganska rejält.. men nu är man ju en signerad trumpinne rikare, YES! Fuck de som försökte sno den långt efter att jag slitit åt mig den första gången.
February 12, 2003
chrippaz wrote: Jag tyckte förbandet var skönt men jag hade inte hört dem förut... Jag var killen som vann fighten om trumpinnen, fick slita ganska rejält.. men nu är man ju en signerad trumpinne rikare, YES! Fuck de som försökte sno den långt efter att jag slitit åt mig den första gången.
Oh fan, min kompis försökte hoppa in där...:) Men ni kastade ut honom...;)
Jag hade min söta lilla deftoneströja, om du såg nån med det...:)
June 28, 2001
chrippaz wrote: [quote=Mind][quote=chrippaz]Vilka var där? FYFAN VILKEN GRYM SPELNING!!!
är det allt du har att komma med ?
"är det allt du har att komma med ?" Vafan la du själv för några viktiga synpunkter eller kommentarer?
utveckla ffs, säg vad som är bra med den osv.
jag kan lika väl skapa en tråd där jag skriver att jag har vita strumpor på mig.
November 4, 2001
Meningen med en tråd är väll att spinna vidare på något ämne, det krävs inte så mycket att komma igång, själva grejen är väl diskussionen.
"ffs"
Vill du veta varför jag tyckte den var bra kunde du väl bara frågat? För det första tycker jag de är jävligt bra, har lyssnat på dem ganska länge, var på deras förra konsert som förövrigt var mycket sämre. Jag tyckte spelningen kändes personlig, det är ganska få här i sverige som har ett intresse att pallra sig till deras spelningar, så de spelade i en liten lokal, men lokalen var hyffsat full (klubben). Det är väldigt mycket energi i musiken, precis som coby själv, energipaket, mycket show, men värsta hemmakoreografi, bara massa sköna grejer han tycker passar till hans låtar. Publiken kändes på iaf från där jag stod, det var bra ljud!
September 28, 2003
skiroy wrote: [quote=Mind]grattis, nu är tråden genast mkt mer intresant.
det var ju trevligt att läsa om din underbara upplevelse.
Du begriper verkligen inte att jag syftar på att du ska lägga ner och skriva onödiga inlägg i trådar du inte gillar.
En gång till så åker du ut!
mind! skirre försöker hindra dej från att nå 10000 inlägg :cy:
🙄
December 5, 2001
skiroy wrote: [quote=Mind]grattis, nu är tråden genast mkt mer intresant.
det var ju trevligt att läsa om din underbara upplevelse.
Du begriper verkligen inte att jag syftar på att du ska lägga ner och skriva onödiga inlägg i trådar du inte gillar.
En gång till så åker du ut!
Han skriver en massa skit för att bli först till 10000 antagligen. :arg:
1 Guest(s)