January 20, 2002
Det går rykten om att "P.S. sista sommaren" kommer att släppas på DVD av Atlantic Film AB till hösten :D.
Filmen är en svenska drama/crime/romance film från 1988 och i många filmforum's på nätet så har folk skrikit desperata efter att få köpa den på VHS och DVD men ingen utgåva finns för tillfälligt.
Någon som vet om det stämmer ?
Finns det något exakt releasedatum?
Vill så gärna se den!! :rull:
[Image Can Not Be Found]
January 20, 2002
Nomic wrote: [quote=Cezar][quote=Nomic]Jag har den, den är inte mycket att hurra för.
Joo men jag vill ju se den :roll:.
Du har den på orginal VHS eller?
njä... alternativa sätt 🙄
Ok.
Det var en som sa att den gick på 5an för 1 vecka sen ungefär.
Så TYPISKT att man missar den!!
January 20, 2002
Delph1 wrote: [quote=Cezar][quote=Delph1]Hoppas fan inte du driver med mig 👿
//Andreas
Nope.
Vad syftar du på? 😛
Ska nog införskaffa den isf 😛
//Andreas
Jo, jag med.
Källa: http://www.filmakuten.com
P.S. sista sommaren 2005-06-20 13:50:47
Såg gatt många var ute efter P.S. sista sommaren på dvd. Den släpps för första gången på dvd i höst av Atlantic Film.
/Galaxina Kontakt: [email]ebba@stardustmagazine.se[/email]
Här gick den på Kanal 5:
http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=10777
:banghead:
October 31, 2003
denstore wrote: Alltså, berätta för en gammal man vad man ser i den filmen? :cy:
Måste vara musiken: Ola Håkansson, Tim Norell, Lili & Sussi, Visitors, Tone Norum, Tommy Nilsson m fl
mmmm Tommy han är nästan lika bra som M. Bolton(Why should I have to change my name? He's the one that sucks!) 😛
November 27, 2003
denstore wrote: Alltså, berätta för en gammal man vad man ser i den filmen? :cy:
Två killar och en tjej bestämmer sig för att åka på cykelsemester till en ö och det går inte riktigt som dom tänkt sig. Filmen är ju typ från slutet på 80-talet så den borde du väl ändå känna till 😉 :bgrin:
Ingen superfilm, knappt ens bra, men har fått lite kulstatus ändå. Mest pga. den är baserad på en rätt populär bok skulle jag gissa.
//Andreas
2 Guest(s)