May 17, 2002
Japp då var det dags. Staten kallar en och man kan inte göra mycket mer än att lyda :cy: .... Det är dags för krig! Rent ut sagt, jag skall rycka in i i det militära. Närmare bestämmt till flottan. Jag skall ut och försvara kung och fostervatten. Ett helt **** år utan att kunna surfa, slappa, sova
(o)regelbundet... uuusch. kommer sakna Nh..
ha det bra alla. vi synes a.s.a.p
November 26, 2002
caged wrote: Lumpen!? Ahh, finns det en vettig anledning att göra det?
jodå, det finns det.
Många som har gjort lumpen sägar att det har vart roligt.
kanske inte roligt, men de har iallafall inte ångrat sig efteråt.
jag vill göra lumpen, och jag tror att det kommer bli roligt.
October 27, 2001
Öwall wrote: [quote=caged]Lumpen!? Ahh, finns det en vettig anledning att göra det?
jodå, det finns det.
Guess what?
Man kan ha roligt utanför lumpen också. Om man bara har roligt när man ligger, springer och flummar runt med små pojkar i skogen så har man problem. 🙂
January 28, 2003
Öwall wrote: fostervatten..
hehe.. det blir roligare ju mer man tänker på det..
haha, såg också det :bgrin:
vadå syftningsfel?? 🙄
klart man ska göra lumpen för fan... tro det lr ej, men tjejerna tycker det är manligt 😉 dessutom lär man känna sig själv mkt bättre och gemenskapen i lumpen tror jag inte man kan uppleva nån annan stans...
June 23, 2002
Öwall wrote: [quote=caged]Lumpen!? Ahh, finns det en vettig anledning att göra det?
jodå, det finns det.
Vad min pappa sa så var det både kul och jobbigt men det var samtidigt "status" alltså bra att ha gjort lumpen förrut när man sökte jobb osv. Men numera bryr sig ingen mer för vi har knappt nån militär kvar.
Lycka till och ta det lungt. 😉
Hoppas jag själv slipper lumpen tänker göra allt jag kan för att slippa lumpen sen. 🙂
September 13, 2002
macrus wrote: [quote=Öwall][quote=caged]Lumpen!? Ahh, finns det en vettig anledning att göra det?
jodå, det finns det.
Vad min pappa sa så var det både kul och jobbigt men det var samtidigt "status" alltså bra att ha gjort lumpen förrut när man sökte jobb osv. Men numera bryr sig ingen mer för vi har knappt nån militär kvar.
Lycka till och ta det lungt. 😉
Hoppas jag själv slipper lumpen tänker göra allt jag kan för att slippa lumpen sen. 🙂
nu är man ju ännu mer elajt om man får göra lumpen, jag hade skitkul (för det mesta iaf)
så ge fan i att slippa lumpen.. det e en upplevelse..
*host* man e inte man förnns man gjort lumpen *host*
November 26, 2002
PaiN wrote: [quote=Öwall][quote=caged]Lumpen!? Ahh, finns det en vettig anledning att göra det?
jodå, det finns det.
Guess what?
Man kan ha roligt utanför lumpen också. Om man bara har roligt när man ligger, springer och flummar runt med små pojkar i skogen så har man problem. 🙂
det är klart, men lumpen är ju bara drygt ett år, sen kan man ha kul mer. det är ju inte så att man missar hela livet bara för att man gör lumpen.
3 Guest(s)