July 3, 2003
jag sitter i skolan nu, går på ett IT-gymnasium, så vi har egna laptops... oavsett, här sitter vi, 19 elever, och väntar på våran mattelärare, som verkar helt blåst i huvet ibland, för 10 min sen gick han förbi klassrummet och tittade bara in, men han stannade inte, han sa inget, han bara gick förbi och till lärar-rummet och jag har inte sett honom sedan dess.... vi kommer inte säga nåt då vi ligger rätt bra till i matten, men jag fattar inte, hur kan man va så dum som lärare att man GLÖMMER att man har lektion?!?!
de e nästan så jag garvar ihjäl mig....! :)R
August 20, 2001
AarJay wrote: hahaha....!!! sitter o visar svaren för några klasskompisar, snacka om de e kul, ni skulle sett vad matte-läraren drack kaffe förut, de låter precis som honom ju... men överarbetad, sällan, snarare lite borta? :rollsmile:
Han kanske är lite borta för att han har er klass 😀
{OT}DiDi hälsar till AarJays klasskompisar...{/OT}
August 20, 2001
AarJay wrote: hahaha, joorå, vår klass e den som kräver minst underhåll just nu, vi är gruppen som tar matte C på 1 helt år istället för 1 termin 😛 ska hälsa de som är intresserade av att kolla på min tråd här , haha.... 😉 ska jag hälsa nåt särskilt om de inte orkar kolla?? 😉
Nä, säg bara hej från DiDi 🙂
1 Guest(s)