April 14, 2002
Deadleg wrote: svinball..... jag köpte en radiostyrd bil för 4200:- inkl 2 acc och laddare... lyckades givetvis köra sönder styr servon det första jag gjorde... skall fan åka och skälla ut dom på måndag.... men fan vad kul det är...
hmmmmmmmm... hur gammal är jag egentligen??? 🙂
Vad har det med tråden att göra? 😛
Jag blev bombad den sista rundan vi körde och de skjöt mej minst 10gr för vi körde med att bara skott på masken gildes och jag fick knappt ont.
July 9, 2003
Marcan- wrote: [quote=Deadleg]svinball..... jag köpte en radiostyrd bil för 4200:- inkl 2 acc och laddare... lyckades givetvis köra sönder styr servon det första jag gjorde... skall fan åka och skälla ut dom på måndag.... men fan vad kul det är...
hmmmmmmmm... hur gammal är jag egentligen??? 🙂
Vad har det med tråden att göra? 😛
Jag blev bombad den sista rundan vi körde och de skjöt mej minst 10gr för vi körde med att bara skott på masken gildes och jag fick knappt ont.
jag skrev ju "svinball" i början det har ju med tråden att göra.. 🙂
February 10, 2003
jo, verkar fett skoj, ska nog lira lite med kompisarna sen på klassresan..
mestlol på min lillasyrra som ville spela paintball och trodde inte att hon skulle få ont ... dock så spela dom aldrig heller (var väl för små kanske född 90)
ifs så skulle hon kanske in få nå ont.. dom skulle ju aldrig träffa varandra 😛
June 28, 2001
bloodman wrote: aj verkar ju göra ont som f*n att bli skjuten 🙁
nejfan, det svider knapp i 2 sek, sen inget mer med det.
lånar man deras overaller och har byxor och Tshirt under så är det rena barnleken.
men Pungskydd är ju ett måste om man spelar ofta.
hur gör ni för att undvika imma i masken ? jag hadde Enorma problem med det, såg typ 2 meter framför mig, vilket resulterade i ca 4 smällar rakt på visiret utan att jag såg ett dugg.
September 13, 2002
BelGarath wrote: [quote=GooGeL]Kan fixa en full upgraded "Ängel" sen kan vi leka :E
vad är en "ängel" igentligen i paintball-sammanhang
überbössan nr1
jag har spelat ett par gånger, svider lite när man blir träffad på insidan av låret bland annat-..
en snubbe som va med fick skott från ca 1 m i ryggen å mellan skinkorna.. hehe ONT
1 Guest(s)