August 20, 2001
Darth Oski wrote: [quote=Plexan]Är det ingen som har lirat speedball då?? Det är ju ännu roligare!!!
Vad är det? har jag aldrig hört talas om...
En futuristisk version av softball 😉
July 2, 2001
@mind,
dubbelglas + bra ventilerad mask hjälper finfint. Annars finns det imskydd som du kan köpa och spraya på.
Annars kan jag nämna att jag spelade Paintball riktigt seriöst -91 till -97, men tröttnade eftersom det blev för mycket materialsport med inriktning på att ösa boll. Vi lyckades hålla det på en lagom nivå ett par år genom att ha 200bolls limit på matcher, men tills slut blev det för mycket med elektriska Angels, luftsystem o annan skit som förstörde sporten.
Ingen skillz att springa runt o lägga bollarna i bana som en jävla vattenspruta.
July 14, 2003
69link wrote: @mind,
dubbelglas + bra ventilerad mask hjälper finfint. Annars finns det imskydd som du kan köpa och spraya på.
Annars kan jag nämna att jag spelade Paintball riktigt seriöst -91 till -97, men tröttnade eftersom det blev för mycket materialsport med inriktning på att ösa boll. Vi lyckades hålla det på en lagom nivå ett par år genom att ha 200bolls limit på matcher, men tills slut blev det för mycket med elektriska Angels, luftsystem o annan skit som förstörde sporten.
Ingen skillz att springa runt o lägga bollarna i bana som en j**la vattenspruta.
Typ samma här, sprang runt typ 91-92 med en Phantom och en Sterling Silver och pruttade bollar (pump!)...kul tills folk började komma med semi och hose'a bollar. Kostar f.ö mer att spela paintball än att spela golf...det ni! =)
2 Guest(s)