March 19, 2003
Morsan ringde idag och sa att UPS hade varit och hälsat på men inget var hemma så det hade lämnat en lapp att de skulle komma tillbaka på måndag.
Efter ha kollat lite så tycks det vara ett paket som är skickat ifrån england.
Det skickades igår vid lunchtid från GB.
Det väger 4kg.
Ringde dem och frågade vem som skickat det och fick svar "Procter & Gamble" samt "Sikes Global".
Sökte på procter och fick upp http://www.pg.com och de tycks ha hand om massa konstiga grejer.
Ändrade att de skulle skicka till jobbet så jag kommer få det på måndag.
Smått nyfiken på vad det kan vara då jag inte har beställt någon, och specielt inte från england.
UPS tycks vara snabba alla fall med att skicka paket, heh skickades 11:54 och de var och plingade på 10:50 dagen efter.
March 19, 2003
Haha fick paketet nyss.
Blev lagom förvånad när jag såg vad som låg i.
En portabel DVD spelare.
Toshiba SD-P1610
[Image Can Not Be Found]
Batteri, laddare, billaddare, fjärr, väska, hörlurar, a/v sladdar.
Efter ha tittat på följesedelns så förstår jag lite bättre.
Minns ni när king kong kom så såldes det Trepack med pringles?
[Image Can Not Be Found]
Alla fall så köpte jag sådan och såg att det stog nått om att man skulle gå in på deras sida så gjorde jag det och så fanns det en kod på pringles paktet som man slog in bara.
Detta var för rätt länge sen endå, men nu förstår jag alla fall vad det kom ifrån.
Första gången jag vinner nått 🙂 😀 😉
Coolt! 😀
February 22, 2006
March 19, 2003
Kan väll säga att jag troligen inte kommer ha galet mycket nytta av den, fast gillar man prylar så 🙂
Ska börja regga mig i alla tävlingar som hålls i matbutikerna 😀
Den har A/V out så det kanske blir att den används lite då och då som dvd i sovrummet och kasta ut den gammle stora philipsen som läser skivor lika bra som en diskettstation.
Synd att det inte var bättre video output, typ komponent 😉
1 Guest(s)