August 22, 2005
DETTA STÖR JAG MIG PÅ!!!!!
när ni säger märksedatorer menar ni alal färdigbyggda datorer eller?
ABSOLUT BÄSTA MÄRKESDATORN måste var [TRICOM] EvErEsT RUNNER, för spec se http://www.tricom.se... jävligt bra märkes dator måste jag säga...
kolal barta garantin och teknisksupport, (plus den lilla bonusen i röd text nästan längst ner på sidan )
June 28, 2001
On 2001-10-28 12:22, ksw wrote:
DETTA STÖR JAG MIG PÅ!!!!!när ni säger märksedatorer menar ni alal färdigbyggda datorer eller?
ABSOLUT BÄSTA MÄRKESDATORN måste var [TRICOM] EvErEsT RUNNER, för spec se http://www.tricom.se... jävligt bra märkes dator måste jag säga...
kolal barta garantin och teknisksupport, (plus den lilla bonusen i röd text nästan längst ner på sidan )
Jo om man köper som privatperson så köper man ju en dator som kommer från t.ex företag som tricom... de köper ju in delar och bygger ihop den o säljer men om man som företag som min pappa jobbar på vill köpa in 10.000 datorer så blir det ju compaq,del,ibm lr nåt annat märke
August 22, 2001
Jag lägger mej inte i sånna här fjantiga diskussioner där alla säger de o de suger utan att säga varför.Plus att jag stör mej på att julebule (aka. julmund) skriver 2 medelanden i rad 1 minut efter varandra istället för att skriva ett långt. Men jag skulle inte köpa en paketdator iaf. säg till mej när ni är fardiga med ert chatter. ni e underliga :wide:
ASUS V6600PRO 64mb 150@180
Hårddiskar:
Fujitsu 20gb
Maxtor 17gb
SB live
Win2k+SP2
[ Detta Inlägg ändrades av: VALGAN den 2001-10-28 12:31 ]
June 28, 2001
ja det e 200 pers i uppsala, det har kontor över hela världen. i norden är det kanske ca. 1000 pers som vill ha datorer + usa(där lär de vara hyfsat många pers + tyskland lettland kina japan + 20 länder till ungefär
Edit: jag lägger till en bild för att visa var de har kontor; de färgade områderna finns kontor och de gråa inte.
[Image Can Not Be Found]
[ Detta Inlägg ändrades av: DaLys den 2001-10-28 12:38 ]
1 Guest(s)