November 4, 2001
http://hemsidor.torget.se/user...../paolo.jpg ser lite fruktig ut.
http://www.man-net.nu/motvaald/sps.htm
Försök inte ens rÀkna sÀrskrivningarna... :eye:
February 12, 2002
Blev lite chokad av vad den dÀr andra killen gjorde. Det Àr sÄ man ska boxas och inte bara stÄ och ge varandra knuffar var annan minut.
Iofs hade han mött nÄn som varit slugger pÄ riktigt sÄ hade han slagit sig trött och den andra enkelt bara puttat omkull honom..
SÄg ni dötsryckningarna Paolo hade nÀr han föll sista gÄngen och den dÀr "fot brevid fot" fallat han höll pÄ göra andra gÄngen. SÄg riktigt komiskt ut..
Jag har nu sett Paolo i 3 matcher, han har av dem vunnit en efter en lÄÄÄng match och de andra 2 har han förlorat.. Jag sÄg att han hadde vunnit typ 24 Ä fölorat 3 (4a nu),nÀr har han dÄ vunnit matcher? Har det varit hemliga matcher mot uteliggare eller nÄtt sÄnt?
NÀ Paolo om du hör det hÀr och funderar pÄ att göra komback efter igÄrkvÀllen, dÄ Àr jag redo att ge dig stryk. Jag syslar inte med nÄgon som helst sport (om man inte rÀknar spel).. Dock sÄ vÀger jag lite drygt 80 men det spelar vÀl ingen roll för en tuffing som du?..
January 28, 2003
Sourzie wrote: han suger...hoppas armand kranjc lr hur det stavas kmr tillbaka..han Àger
den killen Àr ju sÄ jÀvla korkad sÄ det knappt Àr sant!! han kan ju för fan inte ens prata sammanhÀngande, snacka om dÄligt exempel för att proffsboxning ska tillÄtas
"vi borde tillÄta proffsboxningen sÄ alla kan bli lika jÀvla korkade som mig!!"
nÀ, paolo roberto kunde iaf uttrycka sig tillskillnad mot armand.. pinsamt att komma frÄn samma lÀn som den pundaren
February 12, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Sourzie]han suger...hoppas armand kranjc lr hur det stavas kmr tillbaka..han Àger
den killen Àr ju sÄ j**la korkad sÄ det knappt Àr sant!! han kan ju för fan inte ens prata sammanhÀngande, snacka om dÄligt exempel för att proffsboxning ska tillÄtas
"vi borde tillÄta proffsboxningen sÄ alla kan bli lika j**la korkade som mig!!"
nÀ, paolo roberto kunde iaf uttrycka sig tillskillnad mot armand.. pinsamt att komma frÄn samma lÀn som den pundaren
InstÀmmer i allt utom det dÀr med lÀnet...
1 Guest(s)