November 4, 2001
Någon här som ska på pApA rOACH imorn(tisdag)? Fan va kul det ska bli! Hoppas dom inte bara kör låtar från nya albumet utan typ dead cell, last resort och kanske binge t.ex.! 8) Jag vill stå längst fram! undra föresten hur många som kommer totalt, det finns fortfarande platser lediga och då får man tänka på att det bara går in 3000 totalt.
PAPA ROACH ROKKAR! :gasp: = Coby Dick imorn
November 4, 2001
[NH wrote: WIGGER]Jag är en av dom som HATAR att missa dom, det kan jag lova dig... :arg:
Det förstår jag verkligen! Jag har föresten hittat schema för kvällen, 18:30 insläpp 19:30 murderdolls, 20:20 hells is for heros och inte förens 21:30 kommer papa roach!!!! 😡 Så jag hoppas verkligen att dom håller på i minst två timmar annars skulle det ju lika gärna kunna ha varit murderdolls konsert med papa roach som förband...
November 4, 2001
pApA rOACH var helt ok, lite dåligt ljud, och så var det några som hade rökt på lite för mycket och hoppade runt och in i folk utan att ordningsvakterna brydde sig!!! 👿 👿 👿 Dom förstörde stämmningen! Murderdolls sög iaf hårt, värsta dansband fast i slipknot tempo med 3dubbelt marilyn manson smink... papa roach körde dom låtar man ville höra, innan var jag på skivsigneringen och fick mina skivor signerade och skaka hand med alla i gruppen! När jag kom fram till jacoby shaddix sa han -"there's som good fuckin' piping going on out there!"
Får leva på det här tills nästa gång dom kommer hit!
THANK YOU AND FUCK YOU!
1 Guest(s)