January 30, 2002
Fackamato wrote: vad tror ni om detta?
(08:41) <+Fackamato> jag smakade
(08:41) <+Fackamato> smakade ingentingedit: kornen är mellan 0.2mm till 2mm stora, kanske 2 klumpar också, som är 1cm stora.
Storleken på kornen kan stämma , men om man har så pass mycket kokain så är det oftast i ett block , det är först när man delar upp det för försäljning som det blir små korn.
Och kokain smakar bittert , mycket bittert
så du kan nog vara lugn.
December 4, 2001
Skywalker[TSG wrote: ][quote=Fackamato]vad tror ni om detta?
(08:41) <+Fackamato> smakade ingentingedit: kornen är mellan 0.2mm till 2mm stora, kanske 2 klumpar också, som är 1cm stora.
Storleken på kornen kan stämma , men om man har så pass mycket kokain så är det oftast i ett block , det är först när man delar upp det för försäljning som det blir små korn.
så du kan nog vara lugn.
Talar du av egen erfarenhet?
March 5, 2002
Skywalker[TSG wrote: ][quote=Fackamato]vad tror ni om detta?
så du kan nog vara lugn.
fan också, jag som hade hoppats... :arg: :bgrin:
March 5, 2002
Gueno wrote: [quote=Fackamato][quote=MegaGeekBoy]Vadå, säg inte att du hade prövat!?
Ok, jag säger inte att jag hade prövat..... :bgrin:
Skulle vilja se minen på din mor när hon kommer hem och du ligger där hög som ett höghus om du skulle ta nått... 🙄
jag bor hos farsan, plus att jag hade ju inte gjort det hemma ffs 😉
August 21, 2001
Vite pulver som är olagliga.. luktar och smakar ganska speciellt. Och som någon sade.. 1.5 dl.. är i så fall mängder med pengar. Och inget som man förvarar på hyllan i hemmet. Speciellt inte i spritskåpet om man har en tonåring hemma. Jag tycker det där förslaget om att det skulle vara jäst av nått slag låter rimligare..
1 Guest(s)