May 3, 2004
En hamburgerkedja i USA har tydligen fått den sjuka idén att ha Paris Hilton som frontfigur.
"Firman som skapat reklamen för att nå män i åldrarna 18-34 försvarar tv-bilderna." Säger Aftonbladet
Jag skulle då inte vilja sätta tänderna i en hamburgare som Paris Hilton haft i handen iaf :bgrin:
November 22, 2001
Jag tyckte det var en bra reklam-film.
http://www.spicyparis.com/cont.....ors_HI.swf
Ifall någon inte sett den.
September 16, 2002
Json_81 wrote: Jag tyckte det var en bra reklam-film.
http://www.spicyparis.com/cont.....ors_HI.swf
Ifall någon inte sett den.
Jag hade inte sett.
Jag erkänner att den var bättre än bara bilden, men fortfarande alltså, näe, hon är inte rätt.
March 11, 2003
Månen wrote: Man frågar sig varför hon gör det. Hon gör det inte för pengarna iallefall.
Hon gör det väl av samma anledning som alla andra wannabe-stjärnor. För att få uppmärksamhet......
Och som vanligt så är det oerhört intressant att se hur de superpopulära grabbarna på NH dissar bruden. Redfaction och Moparpower kan ju posta ett par bilder på sina flickvänner, så kan vi ju få jämföra.....
February 4, 2003
Slakta mig gärna, men jag tycker faktiskt Paris är ganska söt. Hon är inte vrålsnygg. Men hon är ganska söt, sexig och het på sitt sätt.
Jag tycker hon är en aningen för smal faktiskt (ganska mycket till och med). Men annars är hon helt klart okej. Kan ju säga att de flesta här inne inte hade dissat henne om ni fick en förfrågan i verkligheten.
Och visst hon är lite osexig på grund av sin personlighet, men jag pratar ovanstående om utseendet. Dessutom är hon nog inte så "korkad" som hon framställs. Jag menar- vem är det som kollar på skiten? Jo de flesta vanliga med TV3. Nu ska erkännas att jag inte kollar på det. Men någon måste ju kolla på det för att det ska existera. Hon är ju den som tjänar pengar. Vi är dem som betalar. Hon är den smarta överleveraren.
Paris one night in France (eller vad den heter) :corn:
October 31, 2003
denstore wrote: [quote=Månen]Man frågar sig varför hon gör det. Hon gör det inte för pengarna iallefall.
Hon gör det väl av samma anledning som alla andra wannabe-stjärnor. För att få uppmärksamhet......
Och som vanligt så är det oerhört intressant att se hur de superpopulära grabbarna på NH dissar bruden. Redfaction och Moparpower kan ju posta ett par bilder på sina flickvänner, så kan vi ju få jämföra.....
Mitt brandyxa uttalande kommer från hennes förminskade näsa, normal på hennes syrra=snyggare
2 Guest(s)