November 27, 2003
Marcan- wrote: Reklamen suger ju egentligen eller inte fan är det en bra reklam för burgare. Men vafan, se på en snygg tjej är ju aldrig fel, för visst fan är hon snygg.
Första delen kan jag hålla med om ... "nice ass" men annars är hon inte speciellt märkvärdig. Fin kanske men inget jag inte kan se bättre vid universitetet 😉
//Andreas
April 14, 2002
Delph1 wrote: [quote=Marcan-]Reklamen suger ju egentligen eller inte fan är det en bra reklam för burgare. Men vafan, se på en snygg tjej är ju aldrig fel, för visst fan är hon snygg.
Första delen kan jag hålla med om ... "nice ass" men annars är hon inte speciellt märkvärdig. Fin kanske men inget jag inte kan se bättre vid universitetet 😉
//Andreas
Det jag försöker säga är ju att hon inte är så ful som de flesta verkar tycka. Hon ser ju inte dålig ut iaf.
March 11, 2003
Delph1 wrote: [quote=Marcan-]Reklamen suger ju egentligen eller inte fan är det en bra reklam för burgare. Men vafan, se på en snygg tjej är ju aldrig fel, för visst fan är hon snygg.
//Andreas
Se, men inte röra.;)
Json_81 wrote: Jag tyckte det var en bra reklam-film.
http://www.spicyparis.com/cont.....ors_HI.swf
Ifall någon inte sett den.
Jag vägrar se den snutten, min respekt för hamburgare förbjuder det.
//Andreas
Tenderar mer placera henne i kategorin no ass.
Och var är hon snygg?
Redfaction wrote: Hon e ju inte ett dugg snygg, henne snylle ser ut som man klämt det mellan två plankor för att sedan sätta fast henne i en vägg och plankorna på en bil och sen kört därifrån.
Läste den meningen flera ggr, och fattar.......................inte mycket av den..
Kan bero på att min bil inte är försedd med plankor..Men ändå..
😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 17, 2004
bra reklam. spelar som bara den på sex och alla får automatiskt upp ögonen och stirrar på sex (oavsett kön). Sen efter att man har deras uppmärksamhet så fastnar ögonen på det som skärsig från sexet, hamburgaren. smart och bra reklam på det viset. skapar rubriker och folk kollar. bra reklam men ändå inte
November 27, 2003
denstore wrote: [quote=Delph1][quote=Marcan-]Reklamen suger ju egentligen eller inte fan är det en bra reklam för burgare. Men vafan, se på en snygg tjej är ju aldrig fel, för visst fan är hon snygg.
//Andreas
Se, men inte röra.;)
You would think so, but no 😉
//Andreas
April 14, 2002
Vitamin-C wrote: bra reklam. spelar som bara den på sex och alla får automatiskt upp ögonen och stirrar på sex (oavsett kön). Sen efter att man har deras uppmärksamhet så fastnar ögonen på det som skärsig från sexet, hamburgaren. smart och bra reklam på det viset. skapar rubriker och folk kollar. bra reklam men ändå inte
Jo visst skapar den mycket uppmärksamhet men jag tycker fortfarande att den är lite larvig.
May 17, 2004
Marcan- wrote: [quote=Vitamin-C]bra reklam. spelar som bara den på sex och alla får automatiskt upp ögonen och stirrar på sex (oavsett kön). Sen efter att man har deras uppmärksamhet så fastnar ögonen på det som skärsig från sexet, hamburgaren. smart och bra reklam på det viset. skapar rubriker och folk kollar. bra reklam men ändå inte
Jo visst skapar den mycket uppmärksamhet men jag tycker fortfarande att den är lite larvig.
sant
September 16, 2002
Marcan- wrote: [quote=Vitamin-C]bra reklam. spelar som bara den på sex och alla får automatiskt upp ögonen och stirrar på sex (oavsett kön). Sen efter att man har deras uppmärksamhet så fastnar ögonen på det som skärsig från sexet, hamburgaren. smart och bra reklam på det viset. skapar rubriker och folk kollar. bra reklam men ändå inte
Yet, we can't stop talking about it.
Därför är den suverän.
April 14, 2002
Kizo wrote: [quote=Marcan-][quote=Vitamin-C]bra reklam. spelar som bara den på sex och alla får automatiskt upp ögonen och stirrar på sex (oavsett kön). Sen efter att man har deras uppmärksamhet så fastnar ögonen på det som skärsig från sexet, hamburgaren. smart och bra reklam på det viset. skapar rubriker och folk kollar. bra reklam men ändå inte
Yet, we can't stop talking about it.
Därför är den suverän.
Det jag menar, den är smart men larvig. 😉
August 20, 2001
Vitamin-C wrote: [quote=Marcan-][quote=Vitamin-C]bra reklam. spelar som bara den på sex och alla får automatiskt upp ögonen och stirrar på sex (oavsett kön). Sen efter att man har deras uppmärksamhet så fastnar ögonen på det som skärsig från sexet, hamburgaren. smart och bra reklam på det viset. skapar rubriker och folk kollar. bra reklam men ändå inte
sant
Var nog något av de löjligaste jag set...
December 15, 2003
Alltså, personligen skulle jag sätta Paris Hilton som en given tiopoängare alla gånger. Om vi skall gå på ren fakta:
•Hon är en ung, fräsch snygg tjej, ingen man kan "skämmas" för att gå in med på något ställe.
•Otroligt förmögen, behöver inte lyfta ett finger för brödfödan hela livet, dvs man behöver inte sponsra henne när man skall ut.
•Värlskändis, man slipper alla köer vart man än skall gå.
•Definitivt inte frigid, dvs man får det kul privat.
Enda nackdelen som jag ser det om man nu skulle ha "turen" att få sällskapa med den damen är att man själv blir analyserad sönder och samman i "Hänt i veckan" där man kommer att kunna läsa intervjuer om en själv av någon som man flyktigt sett på dagis som femåring...
EDIT: Ser nu att ett milstolpe för mig här på NH har passerats, 2000nde postningen på detta forumet handlar om Paris Hilton, av alla ämnen....ggrrr.
December 28, 2004
Akatosh wrote: Alltså, personligen skulle jag sätta Paris Hilton som en given tiopoängare alla gånger. Om vi skall gå på ren fakta:
•Hon är en ung, fräsch snygg tjej, ingen man kan "skämmas" för att gå in med på något ställe.
•Otroligt förmögen, behöver inte lyfta ett finger för brödfödan hela livet, dvs man behöver inte sponsra henne när man skall ut.
•Värlskändis, man slipper alla köer vart man än skall gå.
•Definitivt inte frigid, dvs man får det kul privat.Enda nackdelen som jag ser det om man nu skulle ha "turen" att få sällskapa med den damen är att man själv blir analyserad sönder och samman i "Hänt i veckan" där man kommer att kunna läsa intervjuer om en själv av någon som man flyktigt sett på dagis som femåring...
EDIT: Ser nu att ett milstolpe för mig här på NH har passerats, 2000nde postningen på detta forumet handlar om Paris Hilton, av alla ämnen....ggrrr.
Du glömde punkten:
• En dum blondin som är sönderopererad och är dum i huvet.
Tar vilket skit"jobb" som helst för att få lite publicitet, se bara på hur hon blev känd... genom att lägga ut en skandalvideo på sig själv.
I hennes sits så kan hon välja exakt var/när/hur hon vill ge ut sin publicitet, varför välja ett skabbigt hamburger koncept?
Enligt min syn är inte det en tjej som man skulle vilja vara med även om hon har oändligt med pengar, pengar är inte allt...
Btw. Grattis då? (Om man ser många inlägg som något att vara stolt över...)
EDIT: Gah, blev så himla sugen på Burger King nu när det blev en massa snack om hamburgare.. 😛
1 Guest(s)