August 7, 2001
skiroy wrote: [quote=dree]Folk som Paris Hilton och Viktoria Silverstedt är dyngsmarta. Spelar dumma i huvudet och blir stenrika. Båda två är finslipade affärskvinnor.
Carolina Gynning är rätt duktig på det med. Dessa 3 kvinnor sitter på en fin resturang i st tropez med riktigt dyr champagne medans en som Linda Rosin inte kan detta och sitter med grabbarna i luleå på lokalbaran med en öl i handen.
Frågan är väl...vad har nu luleborna gjort för ont ? 😀
Haha har bara fått för mig att hon hänger där en del. 🙂
January 7, 2006
Json_81 wrote: Att hon försöker göra musik är tja..vågat?
Jag har bara hört "hit-låten" men är det verkligen hon som sjunger är hon ju faktiskt ganska duktig.
Med rätt utrustning får man de flesta att låta bra 😉
Sen har hon haft två hits, Stars are Blind och Nothing in This World
November 22, 2001
hULt0 wrote: [quote=Json_81]Att hon försöker göra musik är tja..vågat?
Jag har bara hört "hit-låten" men är det verkligen hon som sjunger är hon ju faktiskt ganska duktig.
Med rätt utrustning får man de flesta att låta bra 😉
Sen har hon haft två hits, Stars are Blind och Nothing in This World
Det är den första jag hört.
Ja, det e ju det jag menar, om det verkligen är hon som sjunger 🙂
November 18, 2003
Jag personligen tycker faktiskt Paris lever ett drömliv enligt mig med vissa undantag tex misa muttan här o där men visst hatar många henne men samtidigt vem hade brytt sig om alla möjliga ting runt om sig när man har så mkt pengar. hade tex jag hafgt mkt pengar så hade inte jag brytt mig ett skvatt om tidningar hit o dit
October 10, 2004
D3mpa wrote: Jag personligen tycker faktiskt Paris lever ett drömliv enligt mig med vissa undantag tex misa muttan här o där men visst hatar många henne men samtidigt vem hade brytt sig om alla möjliga ting runt om sig när man har så mkt pengar. hade tex jag hafgt mkt pengar så hade inte jag brytt mig ett skvatt om tidningar hit o dit
Exakt, desutom ska man inte heller tro så mycket på skvaller tidningar etc.
Folk som hatar Paris är väl antagligen lite avundsjuka att hon har grymt med deg.
2 Guest(s)