January 17, 2002
Jag hade tänkt mig en rolig sak!
Köpa en Chevy van (exakt modell får jag titta på) och inreda den med barskåp/bord, min gamla 20" tv (Asbra kvalla) och ett PS2 (maxat antal kontroller) och en uppsjö med DVD filmer och spel. Alltså, lyxutrustad van med plats för 7 pers (Man får ju 4 sköna kaptens stolar, 1 soffa och AC med i bilen)
http://www2.blocket.se/view/781302.htm
Tänk er denna med andra fotöljer (Och annan klädsel, USHHH).
Det här skulle endast gälla norrland, men då får man åka varsomhelst i sverige i lyx 8) För en viss betalning alltså :bgrin: (NI betalar bränslet och det ska vara minst 3 pers som åker)
September 7, 2001
October 27, 2001
hihiik, "NI betalar bränslet"
Bilen drar ju inte lite om man säger så, o sen ska du ha lite betalt, dyyrt-> ingen åka med. Men, det vore väl sköjj endå 😛
Men det är rolig bil/van, vi har haft en sådan, fast v8an drog för mkt bensin så vi bytte efter något år .P
Något som vore lite loligt vore att inreda en hel buss med datorer, som typ åkte runt i städer och byar, de tror jag skulle vara en hitt, skogs människorna skulle säkert sitta i dygn.
Kan inte någon testa detta och berätta om det fonkar?
January 17, 2002
ThaMole wrote: Hmm.. du måste starta ett Taxibolag för att köra folk mot betalning.. eller så blir det svart taxi...=)
Hmmm, visst =) Dom e juh så billiga så man kan köpa 2 st och faktiskt tjäna på åbäkena!! Man skulle ha bott i stockholm, då hade man fått mer kunder 😛
June 17, 2002
CoLiC wrote: [quote=ThaMole]Hmm.. du måste starta ett Taxibolag för att köra folk mot betalning.. eller så blir det svart taxi...=)
Hmmm, visst =) Dom e juh så billiga så man kan köpa 2 st och faktiskt tjäna på åbäkena!! Man skulle ha bott i stockholm, då hade man fått mer kunder 😛
Japp... I uppsala finns det gott om svart taxi...=)
1 Guest(s)