August 2, 2001
John_lz wrote:
Vad händer om Du tagit för stor dos?
Om Du fått i Dig för stor dos av läkemedlet, kontakta alltid läkare, sjukhus eller Giftinformationscentralen, telefon 112."Köp en god Konjak istället!
Så står det på alla. Men sen står det också:
Vilka biverkningar kan Hexident ge?
Vanliga:Brun missfärgning på tungans översida och på tänderna. Denna missfärgning är inte skadlig och försvinner från tungan efter avslutad behandling. Vid behov kan missfärgning på tänderna poleras bort, rådfråga tandläkare. Förändringar i smakupplevelser eller en brännande känsla på tungan kan förekomma men dessa effekter avtar vanligen vid fortsatt behandling.
Mindre vanliga/sällsynta: Inflammation av munslemhinna och öronspottkörtlar. Överkänslighetsreaktioner, nässelutslag.
Så det verkar inte vara så farligt, det är nog bara att dricka! Blanda ut det med lite fanta för smakens skull. Berätta hur det gick sen! 😀
February 12, 2003
Collateral wrote: Om det är munvatten så borde ju dom som har framställt den så att folk kan svälja det om man skulle det av misstag men iofs. så är också lite dumt att tänka eftersom det finns ju personer som dricker T-röd. 😮
Se där ja, en som tänker som jag. 🙂
Välkommen.
February 4, 2003
Joni^ wrote: Varför bara inte köpa absint? Godare och lika starkt
Fyfan vad äckligt det är. Smakar som lakris fast mycket mycket konstigt. Drack lite av det nångång. Fytusan!
Tacka vet fan att det är fransmänn som tycker om skiten (filosofer och konstnärer.. Säger väl lite om Fransmännen 😛
Och ja, jag vet att det är olagligt. Eller har jag fel?
May 17, 2002
davidhellmyrs wrote: [quote=Joni^]Varför bara inte köpa absint? Godare och lika starkt
Fyfan vad äckligt det är. Smakar som lakris fast mycket mycket konstigt. Drack lite av det nångång. Fytusan!
Tacka vet fan att det är fransmänn som tycker om skiten (filosofer och konstnärer.. Säger väl lite om Fransmännen 😛
Svag absint finns att köpa på systemet,
December 20, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=davidhellmyrs][quote=Joni^]Varför bara inte köpa absint? Godare och lika starkt
Svag absint finns att köpa på systemet,
och en liten sockerbit till :p sen får du se en rolig fjortis fylla 👿
1 Guest(s)