June 19, 2002
Double N - The Ride
No fun att all - alcohol
KSMB - en slemmig torsk
Rammstein - Feuer Frei
Rammstein - Mein Herz Brennt
Cannabis - Legalisation
Chesney Hawkes - The One and Only
Gamma Ray - Heaven Can Wait
Lars Winnerbeck - Jag vill gå hem med dig
Lars Winnerbeck - Elden
HIM - Join me in death (given på efterfesten!!)
Michael Jackson - Smooth Criminal
Slipknot - Surfacing (DESTRUCTOOO)
Rasmus - In The Shadows
Broder Daniel - Underground
De där går hem oss alla, riktigt bra låtar.
February 22, 2003
Kid Rock wrote: [quote=BelGarath]Finntroll - Blodnatt
Entombed - About to die
The Haunted - Shithead
Napalm Death - Hung
Dark Funeral - Dead skin mask
Children Of Bodom - Sixpunder
Bolt Thrower - Inside the wire
Testament - Demoic Refusal
Rob/white zombie - Dragula
Det var väl inte riiiiktigt det jag ville ha tips om. Jag sa partylåtar inte dödsmetall lr liknande.... men du kanske festar till djävulsmusik det vet inte jag.... :cy: 🙄
jag festar till dödsmetal ja
May 7, 2001
ÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH Vad min strupe suktar efter öl när man läser denna tråden!!! jäävla tur att det är fredag!!!!!!!! JEHOO!!!! fint väder som satan också!!!
Turbonegro - erection
Turbonegro - get it on
(som någon innan mig nämnde)
Även Twisted sister - We'r not gonna take it
annars är The kristet utseénde något att rekommendera även för er som inte annars lyssnar på punk-aktig musik =)
February 19, 2003
Om brudarna inte vill lyssna på metal och liknande så e det bara att visa dom dörren. Man skall faan prioritera bra musik framför brudar!
Min sambo gillar som tur var "RIKTIG" musik så jag får båda =) haha
men jag vet att det e jävligt svårt. det flästa brudar vill ju bara lyssna på radio pop skit musik. de brukar bli helt vansinniga när man sätter på bra musik. Men det gäller att inte ge med sig. Jag dör hällre än att lyssna på flickmusik en hel kväll =)
Metallica
Iron Maiden
Rammstein
Ozzy
BlackSabbath
Jimmy Hendrix
Led Zeppelin
Holocaust
mmm mm mm
Men det funkar iof JÄÄVLIT bra att sätta på en BOB MARLEY skiva oxå! OBS!!!! REKOMENDERAT!!! Detta gillar även många töser!! Spring i väg o köp NU!!!
May 7, 2001
silke wrote: Om brudarna inte vill lyssna på metal och liknande så e det bara att visa dom dörren. Man skall faan prioritera bra musik framför brudar!
Min sambo gillar som tur var "RIKTIG" musik så jag får båda =) haha
men jag vet att det e jävligt svårt. det flästa brudar vill ju bara lyssna på radio pop skit musik. de brukar bli helt vansinniga när man sätter på bra musik. Men det gäller att inte ge med sig. Jag dör hällre än att lyssna på flickmusik en hel kväll =)Metallica
Iron Maiden
Rammstein
Ozzy
BlackSabbath
Jimmy Hendrix
Led Zeppelin
Holocaust
mmm mm mmMen det funkar iof JÄÄVLIT bra att sätta på en BOB MARLEY skiva oxå! OBS!!!! REKOMENDERAT!!! Detta gillar även många töser!! Spring i väg o köp NU!!!
Tur att du inte generaliserar..... känner inte en enda tjej som lyssnar på det du refererar till som "radio pop".
February 19, 2003
"Tur att du inte generaliserar..... känner inte en enda tjej som lyssnar på det du refererar till som "radio pop"."
med radio pop menar jag sådant oväsen som kommer ur högtalarna då man lyssnar på NRG, RIX, MIX megapol, Radio City o allt va det heter.
Sjävlklart generaliserar jag. det e lite lättare så. men med mina erfarenheter så ligger det till så, jag säger ju att det inte stämmer in på alla. min sambo t.ex.
Det skulle inte förvåna mig om andra här har andra erfarenheter än mig då de träffat andra människor och gjort andra saker än mig. men vad jag skrev är min åsikt. och jag tvingar inte på den på någon annan.
Vill du inte höra andras åsikter så kan du ju starta ett eget forum där du är den ända medlämmen så slipper du sådana som jag som inte tänker likadant som dig.
Nu vet ni iaf vad jag tycker. =)
April 10, 2001
Ett par bidrag till
Plastic Bertrand - Ca plane pour moi
Sator - Pigvalley Beach
Village people - rätt många att välja bland
Frank Zappa - samma här
Green Jelly - 3 litle piggys
Lägger mig även till skaran som anser att
gyllene tider, frestyle, factory, nocie med flera andra svenska grupper har bra party musik.
October 28, 2002
nu blev man party sugen....men vad gör det?
Östersund, världens största håla. kommer inte in på krogen, har inget hus att festa i, ingen av polarna är ensam hemma, resten av polarna kommer in på krogen...
det är så man vill grina!
Kasst väder också. MULET och REGN.
Blir väl hockey ikvll.....SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCKKK!!
Gyllene Tider... :bgrin: det är allsångs låtar det!! RiiiiIktigt sköna att sjunga på!!
"någon" - Kung Av Sand
magnus uggla, där finns en hel del "guldkorn"
De Lyckliga Kompisarna går hand i hand med the kristet....KLASSIKER
Rally har en del låtar, tex 5-56 *deet gårr så bra med lite FEEEM FEEMTIOSEXXX!!"
Svenson & Gielen - Twisted brukar även dom som inte gillar trance kunna svälja...skrämmer inte iväg brudarna som Belgathorno's musik 😉
May 7, 2001
silke wrote: "Tur att du inte generaliserar..... känner inte en enda tjej som lyssnar på det du refererar till som "radio pop"."
med radio pop menar jag sådant oväsen som kommer ur högtalarna då man lyssnar på NRG, RIX, MIX megapol, Radio City o allt va det heter.
Sjävlklart generaliserar jag. det e lite lättare så. men med mina erfarenheter så ligger det till så, jag säger ju att det inte stämmer in på alla. min sambo t.ex.
Det skulle inte förvåna mig om andra här har andra erfarenheter än mig då de träffat andra människor och gjort andra saker än mig. men vad jag skrev är min åsikt. och jag tvingar inte på den på någon annan.
Vill du inte höra andras åsikter så kan du ju starta ett eget forum där du är den ända medlämmen så slipper du sådana som jag som inte tänker likadant som dig.Nu vet ni iaf vad jag tycker. =)
Det var väldans vad du tar i. Jag har väll inte sagt nått om allt det där du babbla om, inte alls så jag mena. Det enda jag sa var bara att jag inte känner någon såm tjej, och att jag tror att du tog i väl mycket när, det på dig lät som om, alla brudar tyckte samma. Tat' lugnt du, jag stannar i NH-forumet länge till!
February 22, 2003
Hauk wrote: nu blev man party sugen....men vad gör det?
Östersund, världens största håla. kommer inte in på krogen, har inget hus att festa i, ingen av polarna är ensam hemma, resten av polarna kommer in på krogen...
det är så man vill grina!
Kasst väder också. MULET och REGN.
Blir väl hockey ikvll.....SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCKKK!!
Gyllene Tider... :bgrin: det är allsångs låtar det!! RiiiiIktigt sköna att sjunga på!!
"någon" - Kung Av Sand
magnus uggla, där finns en hel del "guldkorn"
De Lyckliga Kompisarna går hand i hand med the kristet....KLASSIKER
Rally har en del låtar, tex 5-56 *deet gårr så bra med lite FEEEM FEEMTIOSEXXX!!"Svenson & Gielen - Twisted brukar även dom som inte gillar trance kunna svälja...skrämmer inte iväg brudarna som Belgathorno's musik 😉
:arg: det finns tjejer som gillar dödsmetal!
January 4, 2001
Iceman wrote: Det ultimata är ju Gyllene tider, utan tvivel. Sen finns ju Nationalteatern och sånt också 🙂 Sitter man några grabbs o dricker bira o spelar kort eller nåt, så funkar det med Björn Rosenström också 😀
Ja NationalTeatern är ju en klassiker, hade ju turen att se dom i somras.
Imperiet är ju en annan klassiker.
BelGarath det är ju ingen festmusik. Visst, jag tycker om en hel del av det du nämnde, men det är ändå ingen festmusik
February 22, 2003
Coore wrote: [quote=Iceman]Det ultimata är ju Gyllene tider, utan tvivel. Sen finns ju Nationalteatern och sånt också 🙂 Sitter man några grabbs o dricker bira o spelar kort eller nåt, så funkar det med Björn Rosenström också 😀
Ja NationalTeatern är ju en klassiker, hade ju turen att se dom i somras.
Imperiet är ju en annan klassiker.
BelGarath det är ju ingen festmusik. Visst, jag tycker om en hel del av det du nämnde, men det är ändå ingen festmusik
Jo va fasen! om man har 25 hårdrockare i rum så ska du se på fest
1 Guest(s)