February 12, 2002
stormaz wrote: [quote=Krqagyzzz][Image Can Not Be Found]
den måste bara vinna
edit: varför fungerar det inte?
Där länkar du till en sida, om du däremot högerklickar på bilden och tar egenskaper sedan tar du och klistrar in den adressen ska du får se att det fungerar fin fint.
Kolla min på förra sidan,, min funkar inte heller men jag inte har gjort den klumpiga missen.. 🙄
May 17, 2002
stormaz wrote: [quote=Krqagyzzz][Image Can Not Be Found]
den måste bara vinna
edit: varför fungerar det inte?
Där länkar du till en sida, om du däremot högerklickar på bilden och tar egenskaper sedan tar du och klistrar in den adressen ska du får se att det fungerar fin fint.
tack, ibland tänkar man ju inte långt alltså.
August 20, 2001
AMD_RULEZ wrote: [quote=DiDi][quote=AMD_RULEZ][quote=DiDi][quote=AMD_RULEZ]DiDi, faxist...
Weee! Rösta på!
Kyss mina fötter, gubbjävel! 🙂
Gubbjävel... så gammal är jag väl inte?
Jämfört med mig, så...:P
...kunde jag vara din far? Gå då upp och städa ditt rum ungjävel!
😛
August 20, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=DiDi][quote=-=*ThE_cRoW*=-]DiDi är du gammal? :cy:
Jag vet inte... Hur gammal är gammal?
Jag fyller snart ( 23 maj,, hör av er vars ni ska skicka presenterna 😀 ) 20 år.. Jag har kommit in i nån kris nu för jag är ju inte tonåring längre då.
Hur gammal tror du jag e då?
February 12, 2002
DiDi wrote:
Hur gammal tror du jag e då?
14? 😀
Nä men jag vet inte,, har som inte funderat så mycket i hur gammal du varit men när det nu stod vad det nu stod som fick upp mina ögon å började nöta på min hjärna så hade jag väl egentligen trott att vi var ganska lika gammla... Alltså runt 18-21 där..
Hur gammal är du då?
August 20, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=DiDi] Hur gammal tror du jag e då?
14? 😀
Nä men jag vet inte,, har som inte funderat så mycket i hur gammal du varit men när det nu stod vad det nu stod som fick upp mina ögon å började nöta på min hjärna så hade jag väl egentligen trott att vi var ganska lika gammla... Alltså runt 18-21 där..
Hur gammal är du då?
Blir 25 år i år... 14 i sinnet : 😛
5 Guest(s)