August 2, 2001
Kommer ni ihåg den galna pastorn och westboro baptist church? Han som tackade gud för tsunamin och hävdade att den var guds straff mot svenskarna?
Nu kommer han till Sverige! 😀
Såg just ett reportage om det på TV4 nyheterna. Det finns att se här idag:
http://www.tv4.se/visa/?inneha.....sedel.aspx
Ganska kul att veta är att nästan samtliga medlemar i hans kyrka är släktingar till honom själv.
[Image Can Not Be Found]
November 23, 2001
Om ni inte riktigt kommer ihåg vem han är så har han ett par hemsidor.
September 12, 2001
jarlen wrote: Om ni inte riktigt kommer ihåg vem han är så har han ett par hemsidor.
Och jag säger det igen.
Ni sitter ju och matar trollet hela tiden.
ju mer uppmärksamhet han får ju mera kommer den jeppen att hålla på.
July 14, 2004
För att en person ska nekas inresa krävs mycket stark misstanke om att han eller hon ska begå brott eller utgöra ett allvarligt hot mot rikets säkerhet. På Säpo vill man idag inte svara på hur man ska agera i pastorns fall
Våra egna lagar skjuter oss i nacken som vanligt.
Hej o hå, Gubbfanskapet är ju helt klart vrickad, som alla andra religiösa, kalla mig vad ni vill , men jag tycker Religion är Roten till _all_ ondska i grund och botten... nog allt prällen i säg som borde avlägsnas till en öde ö för _alla(h)s ;)_ säkerhet..
😉
January 17, 2002
Sardaukar wrote: [quote=Nomic]Hej o hå, Gubbfanskapet är ju helt klart vrickad, som alla andra religiösa, kalla mig vad ni vill , men jag tycker Religion är Roten till _all_ ondska i grund och botten...
Faktiskt beredd att hålla med...
btw...vad är hans motiv till att hata oss?
Faggibois getting wed, jag må vara emot homobröllop, men den mannen bör avlivas.
January 17, 2002
skiroy wrote: [quote=abishai]Äsch, det bästa vore om ingen skulle bry sig så han fattar hur j**la dum han är.
Det är ju det jag säger.
Man ska inte mata troll som han onekligen är.
Jag förstår inte hur svårt ska det vara att begripa en sådan sak.
Kan vi inte få spy lite galla över honom här på forumet då? Knappast straffbart eller uppmärksammat :bgrin:
September 12, 2001
CoLiC wrote: [quote=skiroy][quote=abishai]Äsch, det bästa vore om ingen skulle bry sig så han fattar hur j**la dum han är.
Det är ju det jag säger.
Man ska inte mata troll som han onekligen är.
Jag förstår inte hur svårt ska det vara att begripa en sådan sak.
Kan vi inte få spy lite galla över honom här på forumet då? Knappast straffbart eller uppmärksammat :bgrin:
Spy galla är ok.
Men att gå in på hans sida är verkligen att mata trollet.
Då blir det en bekräftelse på att han har lyckas och hur dumma framstår inte vi svenskar då ?
Klart som fanken att trollet blir matad då...
2 Guest(s)