September 28, 2003
Nomic wrote: [quote=skinner]Men bara för att man är patriot så behöver man inte vara rasist. Det tror många.
Word! många idioter som tror att Patriot = rasist. obildade skulle jag gissa på 🙄
precis, många patrioter tror det därför blir det samma grej om ni inte märkt det
September 5, 2001
Well, sure patriot. Har gjort lumpen, skulle kunna DÖ för Sverige även om man många gånger tvekar. Skulle aldrig kalla mig själv patriot öppet dock
Jag är inte född i Sverige, föddes i Bosnien och jag börjar bli trött på att fly.
Ptriot.nu är ett skämt. Det är tuffingar-bakom-skärmen ala catstyle som sitter och tycker dom är tyffa.
November 5, 2001
Nationalist - Javisst!
Har däremot mycket svårt för landets styre då jag tycker de hämmar egenföretagandet. Behövs fler som ser till det egna landets bästa först. Sen hjälper man alla andra.
Inte skulle väl DU låna pengar för att ge till andra?
Det bör inte Sverige heller.
March 14, 2004
Jag är patriot och politikst intresserad (dock ej aktiv i något parti) och jag håller med om att dom som styr idag hämmar småföretagandet. Dom värkar ju inte ens bry sig om att företag flyttar utomlands och att folk blir arbetslösa. Samt att om man ska ha kvar industrin så är det inte så smart att skrota kärnkraften för att i stället köpa kol-el fråb Danmark. Då låvar jag dig att många stora industrier flyttar utomlands.
May 3, 2004
Fanns det inte en liknande tråd om detta? Jaja
I vilket fall så är jag patriot i den mån att jag gärna kan bidra till befruktningen av kungahusets prinsessa Madeleine om så krävs, vem vet krigstider många män dör osv osv...
Kriga för landet gör jag självklart men inte för att jag älskar Sverige utan för att jag vill försvara mina nära och kära.
Jo, nog är jag lite patriotisk, i ordets rätta bemärkelse..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 15, 2002
BearznaiL wrote: [quote=GatriC][quote=BearznaiL][quote=GatriC]Visst gillar jag Sverige och tycker det är ett bra land, men jag skulle inte kalla mig själv för patriot.
När jag hör patriot tänker jag alltid genast på en trångsynt amerikan, vet inte varför men det har blivit så.
Amerikanska extrem-patrioter är bland det värsta som finns imo.
Varför gillar du Sverige?
Jag är född här och har blivit uppfostrad till att gilla Sverige.
Sverige är mitt hemland och de flesta saker tycker jag är bra här.
Som vaddå? Du besvarade inte min fråga. Utveckla gärna tack.
är du dum eller? varför ska han behöva förklara varför han gillar det land han är född och uppvuxen i?
duger det inte som svar att han gillar sverige för att det är det land han är född och uppvuxen i?
1 Guest(s)