September 3, 2001
Kom dit klockan 8.. såg en kö på runt 50 meter... trodde att den tog slut där... stod i kö i 3 timmar typ... kommer fram till hörnet och ser att kön sträcker sig dubbelt så långt som första kön.
Efter ca 10 timmar i kö kom jag in i butiken... i butiken sprang alla frenetiskt och försökte hitta de billiga varorna. 19:30 stod jag i en kö inne i butiken.. tog nämligen flera timmar att köpa sakerna efter att man återigen hade ställt sig i kön inne i butiken.
runt 20:30 var jag ute... hade kämpat mig igenom helvetet.
Kom hem... somna som en stock, idag kan jag knappt gå bara för att jag stod upp så länge. Men nu ångrar jag inget 😉 Köpte en 8 portars 100mbit switch för 49 kronor (ja... 49 kronor!), en 80 gig HD för 899 kr... och det andra jag hade tänkt köpa var slut... men jag är glad ändå 🙂
Nån mer som var där???
October 14, 2002
hehehe den switchen ville ja också ha men jag å 2 andra polare kom dit kl 3 typ (störd tid fattar inte varför vi åkte då) det stod säkert 1000pers där om inte mer, vi svor som fan satte oss i bilen å åkte hem :)..
men hade dom många switchar eller?? för de brukar ju bara va 100st eller nått sånt
September 3, 2001
dom meddelade att de hade tagit slut runt 16-tiden tror jag ... så jag o min kompis gav upp hoppet.
Men när vi var inne, såg vi en brun låda som var lite vidöppen, så han öppnade o kollade...där inne fanns det switchar :D:D:D vi frågade en snubbe hur mycket dom kostade o han sa 49 kr 🙂 vi tog åt oss ganska många 🙂 sen gick folk o frågade oss var dom var nånstans.... dom tog slut på några sekunder 😛
July 26, 2003
Mathias wrote: [quote=Starscream]Skulle jag varit först och sett dem switcharna för 49:-st så skulle jag knappast köpt mindre än 10st
Det stod att det var max en annonsvara er person i tidningen man fick i brevlådan.
Lustigt, jag fick inga personer från tidningen i min brevlåda!
September 3, 2001
det var ganska bra urval... priserna var litegranna som på olika internetsidor, mer eller mindre... det finns nästan enbart dator-produkter... dom har det mesta, till och med moddningsprodukter, acryllic cases, glow-wires, playstation2 och xbox samt spel o dvd filmer 😉
jag hittade inte vattenkylning, men det kanske dom inte vill ha pga säkerhetsrisken med dessa.
Helt ok butik... lite rörigt som sagt men det fixar sig nog med tiden. Ah! dom hade ganska många kylare också 🙂 aero7'an fanns där bl.a. 🙂
June 30, 2001
Blekingen wrote: [quote=Mathias][quote=Starscream]Skulle jag varit först och sett dem switcharna för 49:-st så skulle jag knappast köpt mindre än 10st
Det stod att det var max en annonsvara er person i tidningen man fick i brevlådan.
Är du helt blåst? Missade ett "p", men det ska väl alla kunna förstå ändå.
February 1, 2002
Mathias wrote: [quote=Blekingen][quote=Mathias][quote=Starscream]Skulle jag varit först och sett dem switcharna för 49:-st så skulle jag knappast köpt mindre än 10st
Är du helt blåst? Missade ett "p", men det ska väl alla kunna förstå ändå.
1. Ok, det brukar vara så :/ men man samlar ju på sig massa polare också..
2. uj.. här var man lättretad
2 Guest(s)