June 20, 2002
Mathias wrote: [quote=rilo]köpte själv switchen och sedan dvd brännare....
Hur funkar switchen igentligen ??? kan jag koppla ihop mina två datorer hemma och använda internet på båda två med hjälp av switchen???
Ja, om du har flera ip-adresser.
och har du inte fler IP så är det en router du ska ha...
September 20, 2002
boogey wrote: [quote=Mathias][quote=rilo]köpte själv switchen och sedan dvd brännare....
Hur funkar switchen igentligen ??? kan jag koppla ihop mina två datorer hemma och använda internet på båda två med hjälp av switchen???
Räcker la me hub
June 30, 2001
Crille3000 wrote: [quote=boogey][quote=Mathias][quote=rilo]köpte själv switchen och sedan dvd brännare....
Räcker la me hub
Nej.
July 26, 2003
Mathias wrote: [quote=Blekingen][quote=Mathias][quote=Starscream]Skulle jag varit först och sett dem switcharna för 49:-st så skulle jag knappast köpt mindre än 10st
Det stod att det var max en annonsvara er person i tidningen man fick i brevlådan.
Lustigt, jag fick inga personer från tidningen i min brevlåda!
Är du helt blåst? Missade ett "p", men det ska väl alla kunna förstå ändå.
Lugna ner dig... Du behöver ju inte ta det så himla allvarligt...
Snacka om att du glömt dricka ditt morgonkaffe...
September 20, 2002
November 16, 2002
hehe satt o bläddra i deras reklamblad som kom i posten o tänkte satans vad billiga grejjor det är men sen såg jag att dom hade 200 grejjor av varje billiga sak och sen att resten kosta lika som nåån annan stans typ
men jag blev lite sne över att dom sålde bf1942 för en 100-lapp mindre än vad jag köpte den för 😀
September 3, 2001
Ericsson T610 såldes för 1999 kr utan abodemang... (ca 4 lax på andra ställen)
det var den som min kompis ville köpa... men när vi stod i kön meddelade dom att alla var slut.
60 gig maxtor hårddisk för 549 kr... va tyx? 40 gig för 4xx nånting.
2,4 ghz celeron, 256 mb ram, dvd, blablabla , BÄRBART för 7995 kr.
osv osv... inte undra på att det var så mycket folk 😉
June 23, 2002
Kame_boy wrote: Ericsson T610 såldes för 1999 kr utan abodemang... (ca 4 lax på andra ställen)
det var den som min kompis ville köpa... men när vi stod i kön meddelade dom att alla var slut.60 gig maxtor hårddisk för 549 kr... va tyx? 40 gig för 4xx nånting.
2,4 ghz celeron, 256 mb ram, dvd, blablabla , BÄRBART för 7995 kr.
osv osv... inte undra på att det var så mycket folk 😉
...499kr för 40GB Maxtor
June 29, 2002
Crille3000 wrote: [quote=jompz]jag gick dit i morse kl.6 o då var det 50 pers framför oss. skönt
Fick en Philips TFT 17" med mig hem är ganska nöjd må jag säga..
Vad kostade den?
Rilo vilken hastighet var det på dvdbrännaren och vilka format klarade den?
ahh det va ordinarie pris på den 3999:- lika mycke som på datorbutiken..
Men det gör inget hade tänkt att köpa en för det priset så. 😀
1 Guest(s)