February 22, 2002
July 18, 2001
Tycker det är töntigt med vuxet fôlk som spelar spel! Vet inte hur gamla ni är men när man är tonåring går det väll an att spela(snart 16 och spelar en del själv) men inte när man är i 30-40 årsåldern, speciellt om dom tycker att det är ett skitballt spel och spelar på fritiden ist. för att göra något nyttigt som att diska el. nått annat skoj..
Inget å grina över, bara min åsikt!
January 9, 2001
Förnyade precis min prenumeration med ett år till. PC Gamer är bra...
Jag tycker inte det är löjligt med vuxna som spelar spel, men det beror ju på VAD dom spelar också.
En 45 åring som spelar Mulle Meck eller eller nåt sånt känns ju inte så seriöst.
Men äkta simulatorer kan man spela hur länge som helst.
August 9, 2001
February 26, 2002
On 2002-02-22 22:21, p3t3r wrote:
Tycker det är töntigt med vuxet fôlk som spelar spel! Vet inte hur gamla ni är men när man är tonåring går det väll an att spela(snart 16 och spelar en del själv) men inte när man är i 30-40 årsåldern, speciellt om dom tycker att det är ett skitballt spel och spelar på fritiden ist. för att göra något nyttigt som att diska el. nått annat skoj..Inget å grina över, bara min åsikt!
___________________________________________Hallå det finns counter strike turnerningar och vidare för män i 20-40 års åldern
:gunsfire:
[ Detta Inlägg ändrades av: Korvmebro den 2002-02-26 02:23 ]
1 Guest(s)