November 13, 2003
D3mpa wrote: Det e rätt många såna idioter som lurar folk på lunarstorm jag tillexempel har spärrat lunarstorm hemma bara så att min lillasyster inte kan ha ett
det e brudarna som inte få vara så dumma att dom går på sånt....
Lät ganska vettigt du... En som tänker på sin familj. 🙂
January 5, 2002
^Morbid^ wrote: Dra på dig kängorna och stäm träff med honom...
Nu kan vi väl ta det lite lugnt här...
Nog för att man kan tycka att det är irriterande när äldre killar stöter på ens brud, men så länge det sker över internet och a) hon inte besvarar det eller rentav b) tvingas till något så är det ju ingen fara.
May 23, 2002
Blir så förbannad på alla jävla 18 åriga killar som raggar på brudarna i årskullen under mig... Det är ju mina pumor!! Vafan ser de i gossar som inte kan ragga på brudar i sin egen ålder!!!
DraGoN: Det är 15 för båda, har alltid varit, kommer alltid att vara. Har med straffmyndighet att göra...
June 3, 2001
[Gamepredator wrote: Sulan]Blir så förbannad på alla j**la 18 åriga killar som raggar på brudarna i årskullen under mig... Det är ju mina pumor!! Vafan ser de i gossar som inte kan ragga på brudar i sin egen ålder!!!
Fjortisar är så imponerade av allt med skäggstubb.
Jag är 22 och skulle aldrig någonsin ens hångla med nån tjej under 20, det är äckligt!
November 29, 2001
Gueno wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Blir så förbannad på alla j**la 18 åriga killar som raggar på brudarna i årskullen under mig... Det är ju mina pumor!! Vafan ser de i gossar som inte kan ragga på brudar i sin egen ålder!!!
Fjortisar är så imponerade av allt med skäggstubb.
Jag är 22 och skulle aldrig någonsin ens hångla med nån tjej under 20, det är äckligt!
Å ja, 2 år är inte mycket skillnad när man kommer upp i åren.
Så länge de gått ut gymnasiet så bryr jag mig inte så mycket om ålder. Tex. så har jag lärt känna en tjej på senaste som jag hela tiden trott var lika gammal som mig (23) men för några dagar sedan fick jag reda på att hon var nys fyllda 21.
Känns som det inte spelar någon som helst roll. Det är ju bara en siffra. Mognaden sitter i hjärnan och kroppen, inte hur många veckor man tillbringat utanför livmodern. 😉
June 3, 2001
Mm-mm.. polarens jobbarkompis som är eller var vid tillfället 32 bast tog med en tjej hem.
Hon kan fan inte vara en dag under 24 tänkte han.
Hon uppförde sig som en "mogen" kvinna också.
På morgonen nästa dag så fick han reda på hennes ålder.. hon var 17.
Han fick sån jäkla panikångest att han höll på att gå i kloster.
Man kan aldrig vara säker alltså. :cy:
December 31, 2001
Gueno wrote: Mm-mm.. polarens jobbarkompis som är eller var vid tillfället 32 bast tog med en tjej hem.
Hon kan fan inte vara en dag under 24 tänkte han.
Hon uppförde sig som en "mogen" kvinna också.
På morgonen nästa dag så fick han reda på hennes ålder.. hon var 17.
Han fick sån jäkla panikångest att han höll på att gå i kloster.Man kan aldrig vara säker alltså. :cy:
uscha :bgrin:
Har en polare som har legat med en 32-35 årig mamma, ålder låg mellan de 2 värdena.
Hon hadde barn som nästan va i vår ålder, de va 15 och vi är 18.
Vore lite fränt attgå fram till ungen och säga "Du, jag har knullat din mamma"
Men missa för gud skulle inte småstjärnorna / pedofilernas afton
July 8, 2003
Själv tyckt ejag det var totalt bidrigt med tjejer som ville ha äldre killar (allstå typ 15 år äldre killar).
Fast man lär sig, jag har en kompis på 29 vars flickvän är 17 bast. De passar så otroligt bra ihop. Han beter sig ju som om han vore 18 och hon som hon vore 23 så åldern borde inte ha så mycket med saken att göra. Jag menar personkemi.
Vart ska man annars ragga på 15 åringar än på internet? De får ju knappst gå ut på krogen än. =) (JOKE)
Iofs är det väl lite fel med tanke på att tjejerna knappast får vara ostörda på internet tack vare alla som tokraggar, fast det är ju en annan sak. Det går ju oftast att blocka folk så man slipper dem.
December 15, 2003
eh, så länge man är myndig så tycker jag att man kan göra som man vill , dock är det väl lite magstarkt med 20år vs 60år...
Jag är 33 och är numera tillsammans med en 24åring, är det grovt i ert tycke då? När man kommer över en 20år så spelar åldern inte så väl mycket.
Men jag tycker däremot att 15 vs 18 är för stor ålderskillnad, jag menar det är ju fräckt för den femtonåriga tjejen att hennes kille kan hämta henne utanför grundskolan i sin bil.... där är det lite "förförelse av ungdom" som det så fint heter om hon hade varit någon månad yngre...
June 17, 2001
Hmmm.... jag förstår talarens reaktion. Men helt ärligt tror jag inte att du är ute efter en "jakt på pedofiler" utan du verkar vara lite sotis bara.
Sista loggen är det en kille som är 25, han raggar på dig och är i tron om att du är 18.
Där är 7 års skillnad. Det tycker inte jag är hemskt, knappast så man kan kalla någon för pedofil. Du är 18 och din tjej 15. Helt ärligt tycker jag att det nästan är värre. Sen den killen som är 35 som verkligen tror att han snackar med en 15 åring.
Det kan jag hålla med om, att det är ganska illa. Man vet inte vad som ligger bakom. Han kanske inte inte var så gammal, eller han kanske precis hade fått sin jädra webcam och ville prova med första bästa. Vem vet...
Jag gillar inte ordet och innebörden i "Pedofil" men seriöst, du är lite ute och reser, iaf med logg nummer 2. Själv är jag 25 och har en tjej på 20. När jag var 19 hade jag en tjej på 27. Så länge allt är på lika vilkor är åldern inget man ska haka upp sig på, enligt min mening. Pedofiler för mig är Gubbar på 40+ som betalar eller våldför sig på 10 åringar (pojkar som flickor).
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
2 Guest(s)