July 9, 2003
Hauk wrote: Eller sälja HB. Men läs på innan så du verkligen vet vad du gör. Ni stockholmsstors har alldrig kunnat göra sprit 🙄 Annars funkar vin... går att göra i badkaret sälj för 50 spänn litern kanske.. OBS! kör 20% vitt vin ungefär.
glöm inte att göra rent i badkaret innan du gör vin där.... 🙄
December 25, 2000
Deadleg wrote: [quote=Hauk]Eller sälja HB. Men läs på innan så du verkligen vet vad du gör. Ni stockholmsstors har alldrig kunnat göra sprit 🙄 Annars funkar vin... går att göra i badkaret sälj för 50 spänn litern kanske.. OBS! kör 20% vitt vin ungefär.
Är väl inte han som ska dricka det 😀
January 6, 2003
DiDi wrote: [quote=The Dragon]Ska starta ett eget företag med en webbshopp. Ska sälja en del moddningssaker till att börja med. Sidan kommer upp om nån månad. 😀
Vettiga priser???
Få se hur det ser ut när jag öppnar.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
July 9, 2003
ViU wrote: [quote=Deadleg][quote=Hauk]Eller sälja HB. Men läs på innan så du verkligen vet vad du gör. Ni stockholmsstors har alldrig kunnat göra sprit 🙄 Annars funkar vin... går att göra i badkaret sälj för 50 spänn litern kanske.. OBS! kör 20% vitt vin ungefär.
Är väl inte han som ska dricka det 😀
så sant så sant.... jag tar tillbaka det däringa om att göra rent i badkaret.... 🙂
May 29, 2001
Garfzez wrote: [quote=squarepusher]E du bra på kemi så kan du börja göra knark. Saltsyra+lut+startgas+såna där vicks som man kör upp i snoken = amfetamin, inte speciellt lagligt och moraliskt fel 🙂
hur får du det till amfetamin sa du??
Jag blir nog hemskt populär här om jag säger det, eller hur 🙂
1 Guest(s)