June 30, 2005
Från och med nu den 29/6 ska jag spara allt vad jag kan för att samla ihop pengar till en Nintendo DS ! Jag har än sålänge bara 241,0 kr ! Tipsa om hur jag kan göra för att få in pengar !! Tack på förhand
/Reza
Insamlade pengar: 243,5 kr
Kvar att samla: 1056,5 kr
"Son of a diddley" - Ned Flanders
June 30, 2005
Okej, nu kom jag på det jag ska sitta på en gata i Gamla Stan och spela gitarrr så bra som jag kan [jag kan inte spela gitarr :P] . Sen ska jag ha en skylt där det står "Behöver pengar till Gitarr lektioner" ! En snubbe på forum-grendosa i Göteborg gjorde det och han tjänade över 1000:- 😀
"Son of a diddley" - Ned Flanders
March 19, 2003
Annars finns ju alltid tunnelbanan.
Ta fram lite kläder som du vet att du aldrig mer kommer använda, gå till en jordhög och dra runt dem där i och se till att de blir smuttsiga.
Sen går du till farsans grill och tar lite sot och smetar in i ansiktet och sen skaffar du en gammal pappers kaffe mugg och sen är det bara att köra på.
Gå fram och tillbaka i tunnelbanan och fråga efter pengar till herberget.
*hej kan nån hjälpa en hemlös med några kronor*
*hej kan någon hjälpa en hemlös med pengar till herberget*
*hej kan någon hjälpa mig med en slant till nintendo ds*
ELLER, så skaffar du ett paypal konto samt en sida där du hotar med att äta upp din akvarie fisk om du inte får in 1300:- innan månadens slut.
July 14, 2004
Jontez wrote: 241 kr? förlåt men jag dör fan av garv. Hur svårt är det att få ihop 1000 kr? Jag vet inte hur gammal du är, förmodligen går du väl i grundskolan eftersom du inte verkar ha någon inkomst? men du får väl iaf månads/veckopeng av mamma? Då kan du ju spara den... :worship:
Kan hålla med om att det inte är nåt vidare svårt att få ihop 1000:-, men det är relativt dumt att anklaga han för att han går i lågstadiet... han kanske precis betalat av ett stort lån till någon? eller spenderat pengarna på ett nytt grafikkort...
Dum påpekning.
OT: Ica brukar vilja ha hjälp, sen så kan du ju alltid svartjobba med o sälja donuts, de är feta pengar :bgrin:
September 16, 2002
Nomic wrote: [quote=Jontez]241 kr? förlåt men jag dör fan av garv. Hur svårt är det att få ihop 1000 kr? Jag vet inte hur gammal du är, förmodligen går du väl i grundskolan eftersom du inte verkar ha någon inkomst? men du får väl iaf månads/veckopeng av mamma? Då kan du ju spara den... :worship:
Kan hålla med om att det inte är nåt vidare svårt att få ihop 1000:-, men det är relativt dumt att anklaga han för att han går i lågstadiet...
Grundskola behöver inte innebära lågstadiet.
Anyhow, come on, you can do it!
2 Guest(s)