June 28, 2001
dom flesta har la sett reklam för sånna piller på massa olika sajter, men är det bara ett påhitt för att tjäna pengar på sånna som tycker dom har liten slang och vill ha större `?
jag förstår inte hur det går att käka nått som får den o växa direkt,
hadde det funkat borde det ju funnits på apoteket tycker man,
är det en total scam ? finns det raporter på trovärdiga vetenskaps sidor som stryker att det funkar ?
April 20, 2002
Det finns ju vissa naturläkemedel som gör erektionen mer "kraftig" och som gör att den håller sig hård längre. Men att den ska bli större än normalt i hårt tillstånd har jag svårt att tro.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Volvo PV ska de va!
Ne, jag har inga problem med min fjong.
Dom tycker oftast att den är för stor.
Jag tycker inte den är så stor ju.
Jaja...tjejer är allt bra konstiga. Ena sekunden säger dom att storleken inte har betydelse och nästa är dom alltid för stora eller för små.
Konstigt.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Du menar att tjejer är konstiga?
*ler*
Jag vet vad du menar...hehe...känner inte att jag bryr mig så jättemycket om du tror det. Inget jag brukar skryta med precis.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Haha...väntade på när någon skulle kommentera det.
* visar ju att man gör just det som står innanför.
Vad skulle det ha med Lunar att göra?
Det är tio år äldre än Lunar kan jag lova och började på engelska när jag startade att använda internetDå skrev man *lol* istället för LOL som nu.
Så döm inte ut en sak för att vara "Lunarig?!?".....det är inte rätt.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 28, 2001
HAh du har altså testat sånt
coooolt.
du vet inte varför du fick hjärtflimmer ?
skämmigt o säja det till läkarn altså MUHAHAHAHAHAHA
men om dom inte funkar varför inte bara sälja placebo då ?
stretch övningar ?
sell om du drar i den varje dag så kanske det blir slags hål i vävnaden som sen växer dit för att fylla igen, uhm om du fattar vad jag menar.
2 Guest(s)