July 18, 2001
Biblo wrote: [quote=kottetrance]han är desperat ... per .... mycket desperat .. både marie och han är desperata .. pengarna sinar och banden går skit..
Var du ironisk nu eller? 🙂
Han är god för över en miljard, bara så du vet 😕
en miljard är ganska mycket pengar vet du....
December 22, 2000
MrWeizel wrote: han är ju inte god för över en miljard... han är inte med på listan över sveriges 66 miljardärer iaf...
De looovar jag dig att han är, god för över en miljard..sveriges 7:e finaste hotell och med dom pengarna som han häver in sen gammla tider och även nya nu så..
April 8, 2003
Millhouse wrote: Kung av Sand är den enda låt som jag tycker är bra som är med Per G
Jag har Gyllene tiders "Complete Discography" framför mig här. 13 skivor musik. Jag lovar att du hittar fler.
Sen gillar jag inte riktigt nya skivan. Det är mest ballader, tyvärr. Inget fel i det, men variation skadar inte. Det behövs fler låtar som "Spegelboll".
May 1, 2003
Twin_Pixel wrote: [quote=Millhouse]Kung av Sand är den enda låt som jag tycker är bra som är med Per G
Jag har Gyllene tiders "Complete Discography" framför mig här. 13 skivor musik. Jag lovar att du hittar fler.
Sen gillar jag inte riktigt nya skivan. Det är mest ballader, tyvärr. Inget fel i det, men variation skadar inte. Det behövs fler låtar som "Spegelboll".
Jo..Spegellboll är grym...håller med dig där...
November 26, 2002
Marron wrote: [quote=Twin_Pixel][quote=Millhouse]Kung av Sand är den enda låt som jag tycker är bra som är med Per G
Jo..Spegellboll är grym...håller med dig där...
spegelboll är ganska bra. bättre än den om känslorna..
1 Guest(s)