Personlighetsförändringar.|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Personlighetsförändringar.
Fia.B
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 568
sp_UserOfflineSmall Offline
856515
March 10, 2005 - 7:19 pm
sp_Permalink sp_Print

för inte så länge sen hade jag ett dåligt förhållande med en (enligt mig) psykiskt instabil och hämmad kille. Eftersom jag var i en mycket känslig och påverkbar period blev jag skruvad i huvudet av honom, och även mitt familjeliv led grovt på grund av detta. finns inte mer att säga om det än att om vissa personer inte funnits för att hjälpa mig hade jag nog inte varit kvar idag.
nu har jag lärt mig att uppskatta det och dem jag har och älskar. har tagit mig i kragen, börjat träna, arbeta flitigt med min musik både i skolan och hemma, skaffat mig bra betyg.
Har förändrat mitt sätt att vara oerhört. blivit väldigt ödmjuk mot folk. och som sagt, uppskatta det man har, det varar inte för alltid.
sorgligt bara att det ska krävas så tråkiga saker för att något gott ska hända.

Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
856525
March 10, 2005 - 7:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Fia.B wrote: finns inte mer att säga om det än att om vissa personer inte funnits för att hjälpa mig hade jag nog inte varit kvar idag.

Låter allvarligt. Skönt att det ordnade sig wink

[-Pale-]
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 513
856744
March 10, 2005 - 11:19 pm
sp_Permalink sp_Print

copulator wrote: har man varit med om en sjukdom eller liknande cancer tumören jag hade som det var 90% dödlighet på, så kan jag säga att man blir en annan person. man tänker lite annorlunda på saker som betyder något i livet som man kanche inte har värderat speciellt högt tidigare. tex familjen blir viktigare. kompisarna är också viktiga för att man ska orka gå igenom något sådant. För det är ett j**la h*****e att inte vet om man lever imorgon eller inte. Det får en att börja tänka på saker som man försummat eller struntat i. jag upplever att jag känner mej mycket mer motiverad i livet men vågar ta lite fler risker än vad jag har gjort tidigare.

Vad hade du för typ av cancer?

Jag själv har gått igenom cancer två gånger.
Lymfcancer, satt en 15cm stor tumör i bröstet (mellan lungorna) och en 7cm i magen, 2cm i halsen. Och diverse små tumörer.
Blev frisk efter några månader med cellgifter, sen nu för några månader sen fick jag återfall. Nydligen har jag gjort stamcellstransplantantion. Så nu hoppas jag på att skiten ska vara borta.

För att hålla mig till topic.
Ja, det som har hänt har fått mig att uppskatta de små sakerna mycket mer. Och jag vet vilka som är mina riktiga vänner.

Jürgen Mc Kvack
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 892
857037
March 11, 2005 - 2:21 pm
sp_Permalink sp_Print

[-Pale- wrote: ][quote=copulator]har man varit med om en sjukdom eller liknande cancer tumören jag hade som det var 90% dödlighet på, så kan jag säga att man blir en annan person. man tänker lite annorlunda på saker som betyder något i livet som man kanche inte har värderat speciellt högt tidigare. tex familjen blir viktigare. kompisarna är också viktiga för att man ska orka gå igenom något sådant. För det är ett j**la h*****e att inte vet om man lever imorgon eller inte. Det får en att börja tänka på saker som man försummat eller struntat i. jag upplever att jag känner mej mycket mer motiverad i livet men vågar ta lite fler risker än vad jag har gjort tidigare.

Vad hade du för typ av cancer?

Jag själv har gått igenom cancer två gånger.
Lymfcancer, satt en 15cm stor tumör i bröstet (mellan lungorna) och en 7cm i magen, 2cm i halsen. Och diverse små tumörer.
Blev frisk efter några månader med cellgifter, sen nu för några månader sen fick jag återfall. Nydligen har jag gjort stamcellstransplantantion. Så nu hoppas jag på att skiten ska vara borta.

För att hålla mig till topic.
Ja, det som har hänt har fått mig att uppskatta de små sakerna mycket mer. Och jag vet vilka som är mina riktiga vänner.

haft en hjärn tumör. intensiv strålnig två gånger om dagen fem dar i veckan i 8 veckor + 1,5 års cellgifts behandling. allt detta under en period av 19 månader.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 453
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL