June 28, 2001
När jag pratar med folk som har stora magar så har jag en tendens att peta dom i magen och skoja lite, Det är alltså en reflex jag har, att peta tjockisar i magen.
Idag gick nån snubbe som kände igen mig från nått fram till mig och hälsade, han bablar om nånting och petar mig i magen, självklart petar jag han i magen och skojar.
nu i efterhand så kom jag på det att folk med stor mage kan ta illa upp när man petar dom i magen och påpekar att dom har stor mage.
Är det fler som har en tendens att peta tjockisar på magen ?
Någon som är tjock och har nånting att tilläga om magpetning ?
Är det vanligt att peta folk i magen ?
April 18, 2003
Om nån har stora öron, drar du den i öronen med då? Eller trycker du på näsan på nån med stor snok när du snackar med dom, osv. Vart jag vill komma är att jag skulle kunna tänka mej att nån som är tjock uppskattar det lika mkt som du skulle uppskatta att nån hela tiden petar på nån del av dej som du inte är stolt över, för jag misstänker att även du har nån yttre eller inre egenskap som du inte är nöjd med.
January 12, 2004
det beror på hur pass väl jag känner personen i fråga, och på vilket sätt.
jag hade tex en tjejkompis som alltid gjorde så när vi träffades, jag svarade med att nypa henne i tuttarna, och påpeka deras storlek, det funkade tills den dag hennes kille såg det hela :bgrin:
men jag kan ärligt säga att skulle en okänd, eller en personen som jag inte gillar göra det så skulle en känsla svälla upp som önskar orsaka smärta hos den som gör det.
June 1, 2003
Mind wrote: När jag pratar med folk som har stora magar så har jag en tendens att peta dom i magen och skoja lite, Det är alltså en reflex jag har, att peta tjockisar i magen.
Idag gick nån snubbe som kände igen mig från nått fram till mig och hälsade, han bablar om nånting och petar mig i magen, självklart petar jag han i magen och skojar.
nu i efterhand så kom jag på det att folk med stor mage kan ta illa upp när man petar dom i magen och påpekar att dom har stor mage.
Är det fler som har en tendens att peta tjockisar på magen ?
Någon som är tjock och har nånting att tilläga om magpetning ?
Är det vanligt att peta folk i magen ?
Du måste trycka ganksa hårt skulle jag tro om du petar dom I magen. Annan sak om du petar på 😀
October 23, 2004
NES_Boy wrote: Peta och säg "Jag ser att du gillar chips", då kan du nog få en reaktion som får dig att sluta peta tjockisar i magen
Men det e nog inte ett så bra beteende om du inte känner personen så bra, annars så borde det väll inte vara några problem.
Haha 😀
Ska jag testa
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
May 11, 2002
November 27, 2003
fastbullit wrote: [quote=Delph1]Det händer, men endast med personer jag känner bra 😉
//Andreas
What he said. Men hur farligt kan det vara?
Bästa var nog när mor var höggravid och Stefan, en lite kraftig kompis, går fram och petar henne på magen. Jag går fram och petar honom på magen sen. Han vart putt :)R
//Andreas
May 9, 2001
obelix wrote: det beror på hur pass väl jag känner personen i fråga, och på vilket sätt.
jag hade tex en tjejkompis som alltid gjorde så när vi träffades, jag svarade med att nypa henne i tuttarna, och påpeka deras storlek, det funkade tills den dag hennes kille såg det hela :bgrin:
men jag kan ärligt säga att skulle en okänd, eller en personen som jag inte gillar göra det så skulle en känsla svälla upp som önskar orsaka smärta hos den som gör det.
Gjorde något liknande med en tjej som jag brukar träffa på olika fester.
Varje gång så klappade hon mig på magen och sa: Lika stor som vanligt"
Jag brukade sedan klappa henne på rumpan och säga: "Lika stor som vanligt".
Hon fattade poängen efter ett tag.
March 15, 2004
Nord wrote: Jag har en tendens att peta ALLA i magen eller i sidan som jag precis träffat eller känner sen tidigare :p
jag med!!! typ i revbenen 😛 hade även en reflex förut att fälla alla som gick förbi. (vilket jag har lyckats sluta med)
brukar även avge ett swish ljud. har lekt för mycket karate ....
1 Guest(s)