February 16, 2004
De som har läst AB har väl sett piano mannen. Det är en sak som jag undrar med han, när de visar bilden på pianot han har ritat så är det med vanlig blyerts.
Men flaggan som han också har ritat har de inte visat nån bild på ännu. Så jag undrar om den flaggan är ritad med blyerts hur kan det då automatiskt vara den blå-gula flaggan. Varför inte kanske den blå-vita den ser ju ut på samma sätt endast färgerna som skiljer.
Så nu kan ni fundera med mig.
November 23, 2001
Men om man ritar Finlands flagga så gör man ju korset i blyerts och vita rutor.. Men om man ritar Sveriges så gör man blyertsrutor och vitt kors.
Flagga som också stämmer med sättet att rita Svenska flaggan är Danmarks.
Flagga som stämmer med sättet att rita Finlands är Englands (Den separata röd/vita).
March 1, 2003
Dhorum wrote: [quote=nivaman]jag tycker att han ser lite ut som gitarristen i "kent"...
Inte konstigt att dom sög så hårt i helgen då, att dom inte märkte att han var borta?? Helt otroligt, dom måste vara stenade hela tiden. :cy:
jag tror att dom har bråkat om royalties och han hoppade av bandet (och spolades upp i england)...
så är det...
February 16, 2004
jarlen wrote: Men om man ritar Finlands flagga så gör man ju korset i blyerts och vita rutor.. Men om man ritar Sveriges så gör man blyertsrutor och vitt kors.
Flagga som också stämmer med sättet att rita Svenska flaggan är Danmarks.
Flagga som stämmer med sättet att rita Finlands är Englands (Den separata röd/vita).
Va smart. Men forfarande samma sak om att det kan vara en annan flagga än sveriges.
November 23, 2001
Dhorum wrote: [quote=nivaman]jag tycker att han ser lite ut som gitarristen i "kent"...
Inte konstigt att dom sög så hårt i helgen då, att dom inte märkte att han var borta?? Helt otroligt, dom måste vara stenade hela tiden. :cy:
Dom sög ingenting i helgen vad jag vet..
Skitbra konserter.. Bara Aftonbladets och Expressens recensenter som bara lyssnar på populärmusik och inte har hört låtar äldre än 4 år...
Tro inte på allt du läser..
February 16, 2004
MULLVADEN wrote: Hmm. dom lär ju inte vara korkade.. antagligen så rita han flaggan i färg... annars lär dom inte ha sagt att det var sveriges flagga med en gång..
Vi talar informationskanal AB. De kanske sa fem olika flaggor men AB kanske har fått det till att det var sveriges.
May 1, 2005
Jag har en liten paranoid teori.
Det är en superhemlig agent som utsatts för en massa über high-tech grejor av utomjordingar och CIA i USA.
Och nu är han på väg ut i världen för att spionera på andra länders underrättelsetjänster. Skulle inte förvåna mig om han en dag bara försvann spårlöst, han gör sig nog osynlig då. Och det är då spioneriet börjar. Sedan när han har tillräckligt med info på de flesta länder osv osv, så går han raka vägen till Microsoft och delar med sig av infon. Bara så att Microsoft kan göra nån hyperübermegasuper kraftig hjärntvättarmaskin (förutom longhorn då) som ska ta över hela världen förutom USAs regeringsfolk, så att de, tillsammans med MS kan styra över världen.
Antipiratbyrån är nog också inblandade tror jag.
Förresten, varför är han stum? Är det bara en cover så att ingen ens ska försöka få honom att prata, jag menar så att han inte ska försäga sig eller?
Iaf, förbered er på att MS kommer ta över världen snart.
February 16, 2004
Uppdatering.
AB wrote:
Fel om flagga
- Vi är överväldigade av den stora responsen. Mr X får fortsatt vård och det finns ingen förändring i hans tillstånd, sa en talseman till brittiska BBC på tisdagen.
Då dementerades också uppgiften om att mannen kan vara svensk. Den uppgift om att han ritat en svensk flagga togs tillbaka av sjukhuset.
Det handlade om en blyertsteckning - och flaggan med ett kors kunde varit vilken nationsflagga som helst.
Ett av de mest konkreta tips som hittills lämnats in kommer från Sussex, där en privatperson har gett polisen ett namn. Om det fört fallet framåt var sent på tisdagen inte känt.
Så där ser man precis som jag misstänkte.
April 15, 2001
Snart kommer det väl en film om det hela...
http://news.bbc.co.uk/1/hi/mag.....556685.stm
1 Guest(s)