November 9, 2002
Fixade en piercing ida! Efter allt man hört om att det ska göra ont som fan så borde ja va en riktig viking, eller nått... Gjorde ju inte speciellt ont.
Men de vas gött som fan o ha de gjort!
EDIT: däremot borde en prinsalbert göra jääävligt ont, fyfan för o göra en sånn!!
July 3, 2003
Nice wrote: piercing....hmm ah de e de där sjuka med att göra hål lite varstans på kroppen........ser satans sjukt ut på dom som lägger till en snorkråka på snoken.....
Tror att piercing e till för personer med problem.......
mmm, tycker det tom är perverst i vissa fall..
November 9, 2002
Nice wrote: piercing....hmm ah de e de där sjuka med att göra hål lite varstans på kroppen........ser satans sjukt ut på dom som lägger till en snorkråka på snoken.....
Så du menar att i stort sett alla brudar har problem?
October 27, 2001
Xuestor wrote: [quote=Nice]piercing....hmm ah de e de där sjuka med att göra hål lite varstans på kroppen........ser satans sjukt ut på dom som lägger till en snorkråka på snoken.....
Menar du att de inte har det? 😉
November 26, 2002
Xuestor wrote: [quote=Nice]piercing....hmm ah de e de där sjuka med att göra hål lite varstans på kroppen........ser satans sjukt ut på dom som lägger till en snorkråka på snoken.....
ja, om de behöver metallskrot i huvet för att bli snygga, så har de problem.
November 9, 2002
Öwall wrote: [quote=Xuestor][quote=Nice]piercing....hmm ah de e de där sjuka med att göra hål lite varstans på kroppen........ser satans sjukt ut på dom som lägger till en snorkråka på snoken.....
e ganska säker på att din mor/syster/flickvän har tagit hål i öronen?
Tycker du även dom har problem då?
August 20, 2001
Öwall wrote: [quote=Xuestor][quote=Nice]piercing....hmm ah de e de där sjuka med att göra hål lite varstans på kroppen........ser satans sjukt ut på dom som lägger till en snorkråka på snoken.....
Det värsta måste vara sådana som har satt ditt en extra "vårta" ovanför läppen... :cy:
July 8, 2003
Fan jag som har tagit bort mina... Hade två, en säkerhetsnål i ögonbrynet och en "smiley"-piercing på insidan av underläggen (i den lilla skänflärpen högst upp. Man sätter en ring med en kula där, skitsnyggt. Funderar på att göra några nya snart.
P.S Gjorde båda piercingarna själv! =) D.S
November 9, 2002
en tjej kan faktiskt bli lite vackrare me ett par snygga örhängen, men en pärla i näsan eller en pinne genom tungan e lite väl överdrivet...
(eller en massa skrot annanstans)
öronen, ok
men inte resten
Edit: en kille kanske också kan bli vackrare me örhänge (ETT!! annars e d lite bögigt) men mer skrot e även där onödigt enligt mig
July 8, 2003
Catstyle wrote: Varför för man in ett metallföremål i bröstvårtan?
Fattar inte vitsen
Det är snyggt, tycker iaf jag. Fast jag gillar tatueringar, scarifications, implats och piercingar så... =) Men men, se det som extrema kläder typ. Jag gillar inte vissa sorters kläder osv. Hoppas du förstår.
2 Guest(s)