February 22, 2003
Jag blev jävligt sugen på att pierca mig i läppen
en såkallad Labretpiercing
[Image Can Not Be Found] den understa fast ringen ska sitta i mitten av läppen
Så nu vill ja få reda på era erfarenheter(smärta? läketid? osv) me piercing och tips
posta gärna bilder på era piercingar också.
June 13, 2001
BelGarath ... jag har haft min piercing i drygt tre veckor nu och trivs utomordentligt med den. det är en såkallad labret (en sån i underläppen ja)... jag har en stav där istället för en ring.. läketiden är ungefär 4 till 6 veckor och smärtan mjaa.. det gör faktiskt inte så ont. har du gett dig rackarn på att du vill ha en där så är det inte så mycket du kan göra när sylen väl är igenom.. det sticker bara till lite typ. ser du bara till att följa skötselråden och göra rent den varje morgon och kväll under läketiden så slipper du infektioner också. bilder på min piercing skulle jag väl kunna posta senare men nu orkar jag inte 😀
February 22, 2003
X Factor wrote: BelGarath ... jag har haft min piercing i drygt tre veckor nu och trivs utomordentligt med den. det är en såkallad labret (en sån i underläppen ja)... jag har en stav där istället för en ring.. läketiden är ungefär 4 till 6 veckor och smärtan mjaa.. det gör faktiskt inte så ont. har du gett dig rackarn på att du vill ha en där så är det inte så mycket du kan göra när sylen väl är igenom.. det sticker bara till lite typ. ser du bara till att följa skötselråden och göra rent den varje morgon och kväll under läketiden så slipper du infektioner också. bilder på min piercing skulle jag väl kunna posta senare men nu orkar jag inte 😀
tack för trådens enda seriösa svar 🙂
4 Guest(s)