January 28, 2003
coalan wrote: Bella du kunde ju inte förväntat dig seriösa svar när du tänker köra en påle i fejjat
Bella har haft pålar i fejjat förr 😉
[Gamepredator wrote: Sulan]Sen... Hur fan rakar man sig där sen? Just ja, du har ju inte fått skäggväxt än 😉
Han sparar som bäst till moppemustasch för tillfället, då passar väl piercingen rätt bra in...
November 26, 2002
MrWeizel wrote: [quote=HELIX]Peirca ollonet istället, det ska vara riktigt skönt har jag hört..
Prins Valiant ska vara en höjdare också, en stav genom båda pungkulorna...
Det sägs att piercaren gör det gratis om man inte svimmar
vad kallas det när rutger sätter specialstaven i din tjocktarm?
January 28, 2003
NH|SiBBoR wrote: Jag vet inte så mkt om piercingar å shit, men i fyllan (och inför "raggkvällar") har jag åtskilliga ggr tryckt en säkerhetsnål genom näsan. tycker det var ganska ballt faktiskt ;).. schhhyy, skriv in massa fula ord nu 🙂
Du borde gå med i samma community som Bella; http://www.jagskärmigiarmarna.....ffmusik.nu
:bgrin:
November 22, 2001
Jag piercade tungan för snart två år sedan och jag kan säga att det kändes knappt.
Blev dock tvungen att ta ut den efter ett år ungefär för att jag fick någon kula i tungan bredvid hålet och morgonen efter hade hålet växt igen.
Infektionsrisken är extremt liten om du sköter hygienen.
(polarens flickvän piercade tungan och samma kväll söp hon, hånglade med någon, rökte o hade sig. det rann var ur hennes tunga sedan plus att den blev skittjock. så tänk på att hålla rent)
November 4, 2001
Json_81 wrote: Jag piercade tungan för snart två år sedan och jag kan säga att det kändes knappt.
Blev dock tvungen att ta ut den efter ett år ungefär för att jag fick någon kula i tungan bredvid hålet och morgonen efter hade hålet växt igen.
(polarens flickvän piercade tungan och samma kväll söp hon, hånglade med någon, rökte o hade sig. det rann var ur hennes tunga sedan plus att den blev skittjock. så tänk på att hålla rent)
Vadå för jävla kula?
November 22, 2001
chrippaz wrote: [quote=Json_81]Jag piercade tungan för snart två år sedan och jag kan säga att det kändes knappt.
Vadå för j**la kula?
Någon förhårdnad. Vet inte vad det var, den försvann två dar efter jag tagit ur piercingen. Innan det hade den växt ett tax och blivit mer och mer öm.
5 Guest(s)