August 20, 2001
Fixa till en sådan "vårta" som vissa tjejer har... fy fan, spyr på sådant :spy:
fastbullit wrote: piercing funkar bara med en viss stil frågan är om det är din stil att ha piercing....man måste se lite galen ut för att det ska se bra ut helt enkelt
Har du sett hans avatar?
October 26, 2003
Json_81 wrote: Jag piercade tungan för snart två år sedan och jag kan säga att det kändes knappt.
Blev dock tvungen att ta ut den efter ett år ungefär för att jag fick någon kula i tungan bredvid hålet och morgonen efter hade hålet växt igen.
Infektionsrisken är extremt liten om du sköter hygienen.
(polarens flickvän piercade tungan och samma kväll söp hon, hånglade med någon, rökte o hade sig. det rann var ur hennes tunga sedan plus att den blev skittjock. så tänk på att hålla rent)
ja piercade tungan för typ 2 år sedan.. samma kväll söp jag.. men ja varken hånglade upp eller rökte eller hade mig.. bara söp lite.. min tunga blev tjock som satan..(tungan svullnar vare sig man håller rent eller ej jue) därför man får så lång stav.. plus att det rann var.. inge skoj men .. alkohol är ju t.o.m. bra de är ju bakteriedödande.. 😀
November 10, 2002
BubbleAng3L wrote: ja piercade mig idag.. i handleden.. Piercingar e fint och de gör oftast inte ont om man har inställnigen att de gör inte ont.. 😀
Jag var med dig juh sötis 😉
Själv stretchade man båda bröstvårtorna från 1.6mm -> 3.2mm
Har förövrigt en hel del piercingar. Ska räkna upp dem
1 i vardera ögonbryn = 2
1 i vardera tinning = 2
1 Labret
2 Lowbret (längre ner än labret)
1 Medusa (överläppen under näsan)
2 Cart (grejj i brosket på örat)
2 stretched lobes på 20mm vardera (töjda örsnibbar)
1 industrial stretched lobe (en pinne genom ena 20mm hålet)
1 vanlig industrial
1 Tragus
2 i Tungan
1 i naveln
1 i vardera bröstvårta
1 Earl (mellan ögonen)
Ett annat projekt jag sysslar med just nu är Scarification. Då jag låtit mig bli skuren med skalpell i övre delen av överkroppen, typ brösthöjd. Ganska smärtsamt 😉 men snyggt blir det.
Har även branding på båda benen
Det var väl det hela
November 10, 2002
DiDi wrote: [quote=BubbleAng3L]ja piercade mig idag.. i handleden.. Piercingar e fint och de gör oftast inte ont om man har inställnigen att de gör inte ont.. 😀
Say what? piercade du dig i handleden?
är väl inge konstigt me det? har själv haft ett gäng där typ, men dem stöttes bort. Min kropp ville inte ha skiten kvar 😉
Har även haft mellan tummen och pekfingret...
January 28, 2003
DarkStormZ wrote: 1 i vardera ögonbryn = 2
1 i vardera tinning = 2
1 Labret
1 vanlig industrial
1 Tragus
2 i Tungan
1 i naveln
1 i vardera bröstvårta
1 Earl (mellan ögonen)
Du borde gå med i Bellas community; http://www.jagskärmigiarmarna.....ffmusik.nu 😉
October 26, 2003
MrWeizel wrote: [quote=DarkStormZ]1 i vardera ögonbryn = 2
1 i vardera tinning = 2
1 Labret
1 vanlig industrial
1 Tragus
2 i Tungan
1 i naveln
1 i vardera bröstvårta
1 Earl (mellan ögonen)
Du borde gå med i Bellas community; http://www.jagskärmigiarmarnaochlyssnarpåtuffmusik.nu 😉
vart nånstans står det att han skär sig i armarna?.. 😛
September 12, 2001
BubbleAng3L wrote: [quote=MrWeizel][quote=DarkStormZ]1 i vardera ögonbryn = 2
1 i vardera tinning = 2
1 Labret
1 vanlig industrial
1 Tragus
2 i Tungan
1 i naveln
1 i vardera bröstvårta
1 Earl (mellan ögonen)
Du borde gå med i Bellas community; http://www.jagskärmigiarmarnaochlyssnarpåtuffmusik.nu 😉
vart nånstans står det att han skär sig i armarna?.. 😛
Tja...det är vesslans ständiga små fördomar som "firar triumfer" här.
November 22, 2001
BubbleAng3L wrote: [quote=Json_81]Jag piercade tungan för snart två år sedan och jag kan säga att det kändes knappt.
Blev dock tvungen att ta ut den efter ett år ungefär för att jag fick någon kula i tungan bredvid hålet och morgonen efter hade hålet växt igen.
(polarens flickvän piercade tungan och samma kväll söp hon, hånglade med någon, rökte o hade sig. det rann var ur hennes tunga sedan plus att den blev skittjock. så tänk på att hålla rent)
ja piercade tungan för typ 2 år sedan.. samma kväll söp jag.. men ja varken hånglade upp eller rökte eller hade mig.. bara söp lite.. min tunga blev tjock som f*n..(tungan svullnar vare sig man håller rent eller ej jue) därför man får så lång stav.. plus att det rann var.. inge skoj men .. alkohol är ju t.o.m. bra de är ju bakteriedödande.. 😀
Alkoholen är inte speciellt bra då den tunnar ut blodet, vilket gör att det börjar blöda lättare.
Sen dricker du förmodligen inte bara ren alkohol utan späder ut den med diverse tillbehör.
Jag skötte min tunga enligt anvisningarna och den svullnade inte upp speciellt mycket.
November 25, 2003
Har en barbell i höger bröstvårta sedan november/december någon gång. Kändes inte mer än som ett vanligt blodprov, men jag var bra jäkla nervös.
Tanken var att jag skulle byta den till en ring av något slag när den läkt, men det sket sig visst när jag var ute en kväll. En kille jag känner var lite skojfrisk och skulle ge mig ett pattnyp (visste inte att jag hade någonting där). Greppade rätt på staven och drog, fy F*N vad ont det gjorde då. Förhoppningsvis ring innan sommaren.
Skaffa piercing om du känner att du vill ha det, det är bara du som kan avgöra det.
October 26, 2003
Json_81 wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Json_81]Jag piercade tungan för snart två år sedan och jag kan säga att det kändes knappt.
ja piercade tungan för typ 2 år sedan.. samma kväll söp jag.. men ja varken hånglade upp eller rökte eller hade mig.. bara söp lite.. min tunga blev tjock som f*n..(tungan svullnar vare sig man håller rent eller ej jue) därför man får så lång stav.. plus att det rann var.. inge skoj men .. alkohol är ju t.o.m. bra de är ju bakteriedödande.. 😀
Alkoholen är inte speciellt bra då den tunnar ut blodet, vilket gör att det börjar blöda lättare.
Sen dricker du förmodligen inte bara ren alkohol utan späder ut den med diverse tillbehör.
Jag skötte min tunga enligt anvisningarna och den svullnade inte upp speciellt mycket.
tungan svullnar alltid upp.. även om de inte är så mycket.. ibland kanske de inte ens märks men den gör de.. tro mig.. som sagt.. därför man får en lång stav första gången.. och sen så drack ja ren vodka (anser detta vara ganska ren sprit.. :).. i små shots jo.. ingen utblandning här inte....
September 1, 2002
DarkStormZ wrote: Själv stretchade man båda bröstvårtorna från 1.6mm -> 3.2mm
Har förövrigt en hel del piercingar. Ska räkna upp dem
1 i vardera ögonbryn = 2
1 i vardera tinning = 2
1 Labret
1 vanlig industrial
1 Tragus
2 i Tungan
1 i naveln
1 i vardera bröstvårta
1 Earl (mellan ögonen)Ett annat projekt jag sysslar med just nu är Scarification. Då jag låtit mig bli skuren med skalpell i övre delen av överkroppen, typ brösthöjd. Ganska smärtsamt 😉 men snyggt blir det.
Har även branding på båda benenDet var väl det hela
😮
Snart börjar människor som gör sånt som du att tycka det är snyggt att amputera händer och fötter, trycka in metall i pupillerna samt svetsa fast tomtebloss i öronsnibbarna!
Kalla mig bakåtsträvare, men jag har fortfarande inte kommit över tjejens tungpiercing.... :voo:
2 Guest(s)