Piercing!|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Piercing!
Gulzebra
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 579
sp_UserOfflineSmall Offline
592708
April 8, 2004 - 9:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Varför inte kombinera och tatuera en piercing istället? Kanske i rött och blått sådär så det blir 3d om man tar på sig dom justa 3d-brillorna?

Själv är jag lite sugen på att kapa av ett finger, hade varit jävligt snyggt!

chrippaz
Member
Medlem
Forum Posts: 3518
592745
April 8, 2004 - 9:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Gulzebra wrote: Varför inte kombinera och tatuera en piercing istället? Kanske i rött och blått sådär så det blir 3d om man tar på sig dom justa 3d-brillorna?

Sen kan du sätta in en liten projektor i stumpen som projekserar ett 3d finger på ånga som sprutas ut från en liten maskin som också planterats i fingerstumpen.

Öwall
Member
Medlem
Forum Posts: 4377
592768
April 8, 2004 - 10:03 pm
sp_Permalink sp_Print

DarkStormZ wrote: Ett annat projekt jag sysslar med just nu är Scarification. Då jag låtit mig bli skuren med skalpell i övre delen av överkroppen, typ brösthöjd. Ganska smärtsamt 😉 men snyggt blir det.
Har även branding på båda benen

scarification är nog det dummaste jag hört talas om, men å andra sidan, det är väl inte dummare än att spela fotboll eller vilken annan hobby som helst egentligen.
när en kompis berättade om det så rös jag i hela kroppen och funderade på varför någon skulle vilja göra så på sig själv.

Gulzebra
Kommer du hit ofta?
Medlem
592778
April 8, 2004 - 10:16 pm
sp_Permalink sp_Print

chrippaz wrote: [quote=Gulzebra]Varför inte kombinera och tatuera en piercing istället? Kanske i rött och blått sådär så det blir 3d om man tar på sig dom justa 3d-brillorna?

Sen kan du sätta in en liten projektor i stumpen som projekserar ett 3d finger på ånga som sprutas ut från en liten maskin som också planterats i fingerstumpen.

Jag har funderat på det.. men jag vet inte om jag vågar gå så långt.
Tänkte att man kunde kapa av halva foten och sy fast den i magen, så man inte kan gå ordentligt, det hade varit ganska grymt.

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
592805
April 8, 2004 - 10:54 pm
sp_Permalink sp_Print

ironin flödar 🙄

ZIre
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1776
592812
April 8, 2004 - 11:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Gamblor wrote:
Snart börjar människor som gör sånt som du att tycka det är snyggt att amputera händer och fötter, trycka in metall i pupillerna samt svetsa fast tomtebloss i öronsnibbarna!

Kalla mig bakåtsträvare, men jag har fortfarande inte kommit över tjejens tungpiercing.... :voo:

omg hehehe :hehe:

Keffing
Member
Medlem
Forum Posts: 5118
592846
April 8, 2004 - 11:48 pm
sp_Permalink sp_Print

varför inte ta en genom frenulum när du ändå håller på?

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
592851
April 8, 2004 - 11:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Varför inte bara sticka en lång nål genom ena örat och ut genom det andra??? 🙄

gyZZ
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 382
592854
April 8, 2004 - 11:56 pm
sp_Permalink sp_Print

DiDi wrote: Varför inte bara sticka en lång nål genom ena örat och ut genom det andra??? 🙄

Vet inte, ingen som har provat ??? 😛

Gulzebra
Kommer du hit ofta?
Medlem
592860
April 9, 2004 - 12:07 am
sp_Permalink sp_Print

Ingen som vill donera en njure så jag kan operera fast den på huvudet?

gyZZ
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 382
592861
April 9, 2004 - 12:09 am
sp_Permalink sp_Print

Gulzebra wrote: Ingen som vill donera en njure så jag kan operera fast den på huvudet?

Om du får en njure vill jag gärna se resultatet 😛 😛

Gulzebra
Kommer du hit ofta?
Medlem
592864
April 9, 2004 - 12:17 am
sp_Permalink sp_Print

gyZZ wrote: [quote=Gulzebra]Ingen som vill donera en njure så jag kan operera fast den på huvudet?

Om du får en njure vill jag gärna se resultatet 😛 😛

Plocka loss njuren först så kan vi snacka bilder. Kanske slänger in en närbild på min infekterade bröstvårta också.

BelGarath
Member
Medlem
Forum Posts: 3611
592871
April 9, 2004 - 12:38 am
sp_Permalink sp_Print

Och där var den tråden urspårad...

Gulzebra
Kommer du hit ofta?
Medlem
592874
April 9, 2004 - 12:46 am
sp_Permalink sp_Print

BelGarath wrote: Och där var den tråden urspårad...

Jasså.. redan?
Försöker ju bara ge perspektiv på att piercing är ok men att man inte ska gå till överdrift. En liten piercing i läppen är ju helt ok, så länge man inte rycker loss den direkt och kopplar ihop den med anus. eller skär upp bröstkogen och töjer ut armhålan.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
592877
April 9, 2004 - 12:49 am
sp_Permalink sp_Print

Gulzebra wrote: [quote=BelGarath]Och där var den tråden urspårad...

Jasså.. redan?
Försöker ju bara ge perspektiv på att piercing är ok men att man inte ska gå till överdrift. En liten piercing i läppen är ju helt ok, så länge man inte rycker loss den direkt och kopplar ihop den med anus. eller skär upp bröstkogen och töjer ut armhålan.

Jaha...?

Så varför drar du då in njurar i ditt inlägg tidigare då ?
Näää...bella har grymt rätt här.

Tråden har spårat ut....

Gulzebra
Kommer du hit ofta?
Medlem
592882
April 9, 2004 - 12:59 am
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Gulzebra][quote=BelGarath]Och där var den tråden urspårad...

Jasså.. redan?

Jaha...?

Tråden har spårat ut....

Lite ironi får man erkänna att man har blandat in kanske.. Men det är väl ändå en ganska naturlig urspårning? Finns ju inte så mycket att tillägga på frågeställningen, så då kan man ju slänga in lite parodi på extrem-kropps-modifikation.. Jag tycker det är väldigt sorgligt när folk får för sig att förstöra sin kropp så mycket som möjligt och gör en tävling av det. Jag blir i alla fall inte imponerad av att någon kommer på ett nytt unikt sätt att förstöra sin kropp på, jag tycker bara det är skrattretande, precis det jag försökte få fram genom att överdriva en aning.

BubbleAng3L
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 599
592935
April 9, 2004 - 8:26 am
sp_Permalink sp_Print

Gulzebra wrote: [quote=skiroy][quote=Gulzebra][quote=BelGarath]Och där var den tråden urspårad...

Jasså.. redan?

Jaha...?

Tråden har spårat ut....

Lite ironi får man erkänna att man har blandat in kanske.. Men det är väl ändå en ganska naturlig urspårning? Finns ju inte så mycket att tillägga på frågeställningen, så då kan man ju slänga in lite parodi på extrem-kropps-modifikation.. Jag tycker det är väldigt sorgligt när folk får för sig att förstöra sin kropp så mycket som möjligt och gör en tävling av det. Jag blir i alla fall inte imponerad av att någon kommer på ett nytt unikt sätt att förstöra sin kropp på, jag tycker bara det är skrattretande, precis det jag försökte få fram genom att överdriva en aning.

bara en fråga? har du nåt emot folk som tatuerar sig över hela kroppen?

sen finns de faktiskt folk som passar i o ha mycket piercingar, annars så skulle man nog inte fortsätta...

så som du flödar på med din ironi kan man nästan tro att du vore avundsjuk för att andra "vågar" pierca sig men inte du.. 😛

BelGarath
Member
Medlem
Forum Posts: 3611
592968
April 9, 2004 - 9:12 am
sp_Permalink sp_Print

Yeaah Bubblan :worshipp:

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
592972
April 9, 2004 - 9:20 am
sp_Permalink sp_Print

BubbleAng3L wrote: bara en fråga? har du nåt emot folk som tatuerar sig över hela kroppen?

sen finns de faktiskt folk som passar i o ha mycket piercingar, annars så skulle man nog inte fortsätta...

så som du flödar på med din ironi kan man nästan tro att du vore avundsjuk för att andra "vågar" pierca sig men inte du.. 😛

Konstigt, jag har inte sett en enda som har passat i massa piercingar, men det är väl för att jag bara tycker det ser töntigt ut. "Titta på mig, jag fick inte tillräckligt med uppmärksamhet förr, men nu när jag har hål i hela kroppen så tittar folk på mig hela tiden!!"

Känns som treåringsargument att säga att någon som säger att piercingar inte är snyggt bara säger det för att de inte vågar pierca sig. Ungefär lika bra argument som att säga att alla som har något emot bögar egentligen är bögar för att "det är dom som har mest emot det som egentligen är det"...

PaiN
Member
Medlem
Forum Posts: 2534
592975
April 9, 2004 - 9:22 am
sp_Permalink sp_Print

De som piercar och gör stora tatueringar vill bara synas - attentionwh****.

Det är min högst personliga åsikt. 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 152
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL