November 4, 2001
Gulzebra wrote: Varför inte kombinera och tatuera en piercing istället? Kanske i rött och blått sådär så det blir 3d om man tar på sig dom justa 3d-brillorna?
Själv är jag lite sugen på att kapa av ett finger, hade varit jävligt snyggt!
Sen kan du sätta in en liten projektor i stumpen som projekserar ett 3d finger på ånga som sprutas ut från en liten maskin som också planterats i fingerstumpen.
November 26, 2002
DarkStormZ wrote: Ett annat projekt jag sysslar med just nu är Scarification. Då jag låtit mig bli skuren med skalpell i övre delen av överkroppen, typ brösthöjd. Ganska smärtsamt 😉 men snyggt blir det.
Har även branding på båda benen
scarification är nog det dummaste jag hört talas om, men å andra sidan, det är väl inte dummare än att spela fotboll eller vilken annan hobby som helst egentligen.
när en kompis berättade om det så rös jag i hela kroppen och funderade på varför någon skulle vilja göra så på sig själv.
January 15, 2004
chrippaz wrote: [quote=Gulzebra]Varför inte kombinera och tatuera en piercing istället? Kanske i rött och blått sådär så det blir 3d om man tar på sig dom justa 3d-brillorna?
Själv är jag lite sugen på att kapa av ett finger, hade varit jävligt snyggt!
Sen kan du sätta in en liten projektor i stumpen som projekserar ett 3d finger på ånga som sprutas ut från en liten maskin som också planterats i fingerstumpen.
Jag har funderat på det.. men jag vet inte om jag vågar gå så långt.
Tänkte att man kunde kapa av halva foten och sy fast den i magen, så man inte kan gå ordentligt, det hade varit ganska grymt.
March 7, 2004
Gamblor wrote:
Snart börjar människor som gör sånt som du att tycka det är snyggt att amputera händer och fötter, trycka in metall i pupillerna samt svetsa fast tomtebloss i öronsnibbarna!Kalla mig bakåtsträvare, men jag har fortfarande inte kommit över tjejens tungpiercing.... :voo:
omg hehehe :hehe:
January 15, 2004
BelGarath wrote: Och där var den tråden urspårad...
Jasså.. redan?
Försöker ju bara ge perspektiv på att piercing är ok men att man inte ska gå till överdrift. En liten piercing i läppen är ju helt ok, så länge man inte rycker loss den direkt och kopplar ihop den med anus. eller skär upp bröstkogen och töjer ut armhålan.
September 12, 2001
Gulzebra wrote: [quote=BelGarath]Och där var den tråden urspårad...
Jasså.. redan?
Försöker ju bara ge perspektiv på att piercing är ok men att man inte ska gå till överdrift. En liten piercing i läppen är ju helt ok, så länge man inte rycker loss den direkt och kopplar ihop den med anus. eller skär upp bröstkogen och töjer ut armhålan.
Jaha...?
Så varför drar du då in njurar i ditt inlägg tidigare då ?
Näää...bella har grymt rätt här.
Tråden har spårat ut....
January 15, 2004
skiroy wrote: [quote=Gulzebra][quote=BelGarath]Och där var den tråden urspårad...
Jasså.. redan?
Jaha...?
Tråden har spårat ut....
Lite ironi får man erkänna att man har blandat in kanske.. Men det är väl ändå en ganska naturlig urspårning? Finns ju inte så mycket att tillägga på frågeställningen, så då kan man ju slänga in lite parodi på extrem-kropps-modifikation.. Jag tycker det är väldigt sorgligt när folk får för sig att förstöra sin kropp så mycket som möjligt och gör en tävling av det. Jag blir i alla fall inte imponerad av att någon kommer på ett nytt unikt sätt att förstöra sin kropp på, jag tycker bara det är skrattretande, precis det jag försökte få fram genom att överdriva en aning.
October 26, 2003
Gulzebra wrote: [quote=skiroy][quote=Gulzebra][quote=BelGarath]Och där var den tråden urspårad...
Jasså.. redan?
Jaha...?
Tråden har spårat ut....
Lite ironi får man erkänna att man har blandat in kanske.. Men det är väl ändå en ganska naturlig urspårning? Finns ju inte så mycket att tillägga på frågeställningen, så då kan man ju slänga in lite parodi på extrem-kropps-modifikation.. Jag tycker det är väldigt sorgligt när folk får för sig att förstöra sin kropp så mycket som möjligt och gör en tävling av det. Jag blir i alla fall inte imponerad av att någon kommer på ett nytt unikt sätt att förstöra sin kropp på, jag tycker bara det är skrattretande, precis det jag försökte få fram genom att överdriva en aning.
bara en fråga? har du nåt emot folk som tatuerar sig över hela kroppen?
sen finns de faktiskt folk som passar i o ha mycket piercingar, annars så skulle man nog inte fortsätta...
så som du flödar på med din ironi kan man nästan tro att du vore avundsjuk för att andra "vågar" pierca sig men inte du.. 😛
January 28, 2003
BubbleAng3L wrote: bara en fråga? har du nåt emot folk som tatuerar sig över hela kroppen?
sen finns de faktiskt folk som passar i o ha mycket piercingar, annars så skulle man nog inte fortsätta...
så som du flödar på med din ironi kan man nästan tro att du vore avundsjuk för att andra "vågar" pierca sig men inte du.. 😛
Konstigt, jag har inte sett en enda som har passat i massa piercingar, men det är väl för att jag bara tycker det ser töntigt ut. "Titta på mig, jag fick inte tillräckligt med uppmärksamhet förr, men nu när jag har hål i hela kroppen så tittar folk på mig hela tiden!!"
Känns som treåringsargument att säga att någon som säger att piercingar inte är snyggt bara säger det för att de inte vågar pierca sig. Ungefär lika bra argument som att säga att alla som har något emot bögar egentligen är bögar för att "det är dom som har mest emot det som egentligen är det"...
3 Guest(s)