January 15, 2004
BubbleAng3L wrote:
bara en fråga? har du nåt emot folk som tatuerar sig över hela kroppen?sen finns de faktiskt folk som passar i o ha mycket piercingar, annars så skulle man nog inte fortsätta...
så som du flödar på med din ironi kan man nästan tro att du vore avundsjuk för att andra "vågar" pierca sig men inte du.. 😛
Nä, jag har inget emot folk som tatuerar sig över hela kroppen, men det passar inte alla. Piercing och ärr över hela kroppen har jag inte sett någon som passar i faktist.
Tror inte det har att göra med om man passar i det eller inte som man fortsätter, det kan man inte avgöra när man är beroende av det. Nästan samma sak som en anorektiker som inte ser hur sjukt det ser ut med bara skinn och ben på kroppen..
hmm.. ta inte det sista för allvarligt.. men det vart nästan en bra analogi.
obs. 5-10 piercingar är inte mycket i det här fallet, nu snackar jag om när det går till överdrift.
October 26, 2003
Gulzebra wrote: [quote=BubbleAng3L] bara en fråga? har du nåt emot folk som tatuerar sig över hela kroppen?
sen finns de faktiskt folk som passar i o ha mycket piercingar, annars så skulle man nog inte fortsätta...
så som du flödar på med din ironi kan man nästan tro att du vore avundsjuk för att andra "vågar" pierca sig men inte du.. 😛
Nä, jag har inget emot folk som tatuerar sig över hela kroppen, men det passar inte alla. Piercing och ärr över hela kroppen har jag inte sett någon som passar i faktist.
Tror inte det har att göra med om man passar i det eller inte som man fortsätter, det kan man inte avgöra när man är beroende av det. Nästan samma sak som en anorektiker som inte ser hur sjukt det ser ut med bara skinn och ben på kroppen..
hmm.. ta inte det sista för allvarligt.. men det vart nästan en bra analogi.
obs. 5-10 piercingar är inte mycket i det här fallet, nu snackar jag om när det går till överdrift.
oki, då förstår ja...
October 26, 2003
MrWeizel wrote: [quote=BubbleAng3L]bara en fråga? har du nåt emot folk som tatuerar sig över hela kroppen?
sen finns de faktiskt folk som passar i o ha mycket piercingar, annars så skulle man nog inte fortsätta...
Konstigt, jag har inte sett en enda som har passat i massa piercingar, men det är väl för att jag bara tycker det ser töntigt ut. "Titta på mig, jag fick inte tillräckligt med uppmärksamhet förr, men nu när jag har hål i hela kroppen så tittar folk på mig hela tiden!!"
Känns som treåringsargument att säga att någon som säger att piercingar inte är snyggt bara säger det för att de inte vågar pierca sig. Ungefär lika bra argument som att säga att alla som har något emot bögar egentligen är bögar för att "det är dom som har mest emot det som egentligen är det"...
så nu e ja en treåring oxå.. va trevligt..
faktum är att folk faktiskt visst passar i piercingar och tatueringar.. du behöver ju inte dra alla över en kant..
och om du tycker de ser töntigt ut, ja då får du väl göra de då..
med andra ord.. jag är en treårig tönt som både är piercad och tatuerad.. trots att ja alltid fått uppmärksamhet förr.. mkt. underligt att ja ville pierca mig ändå.. 🙄
January 28, 2003
BubbleAng3L wrote: så nu e ja en treåring oxå.. va trevligt..
faktum är att folk faktiskt visst passar i piercingar och tatueringar.. du behöver ju inte dra alla över en kant..
med andra ord.. jag är en treårig tönt som både är piercad och tatuerad.. trots att ja alltid fått uppmärksamhet förr.. mkt. underligt att ja ville pierca mig ändå.. 🙄
Jag sa att jag aldrig sett någon med massa piercingar som har passat i det, då menar jag 10+ stycken. Att en tjej har 2-3 i varje öra + något diskret i naveln har jag inget emot, det kan vara väldigt snyggt. Men när det hela tiden ska bli taget ut till dess spets så ser det enbart töntigt ut.
Jag sa varken att du var en treåring eller en tönt, det var dina ord 😉
November 26, 2002
det är givetvis upp till var och en om de vill tatuera, pierca eller på annat sätt stypma sin kropp (om de är myndiga vill säga)
men samtidigt så har var och en rätt att framföra sin åsikt om det, speciallt i denna tråden, eftersom det är vad den handlar om.
för övrigt håller jag med vesslan, gulzebran och pain, om man överdriver så märks det väldigt tydligt, och jsg tycker inte att det ser bra ut.
lagom är bäst!
October 26, 2003
MrWeizel wrote: [quote=BubbleAng3L]så nu e ja en treåring oxå.. va trevligt..
Jag sa att jag aldrig sett någon med massa piercingar som har passat i det, då menar jag 10+ stycken. Att en tjej har 2-3 i varje öra + något diskret i naveln har jag inget emot, det kan vara väldigt snyggt. Men när det hela tiden ska bli taget ut till dess spets så ser det enbart töntigt ut.
Jag sa varken att du var en treåring eller en tönt, det var dina ord 😉
mm.. visst.. är för trött för att ens bry mig.. men visst.. ja trivs iaf med mina piercingar.. och ja gör de absolut inte för att söka uppmärksamhet.. snart uppe i 10+ så.. men men.. de är ju ja.. du vet.. den där 3åriga tönten.. 😉
1 Guest(s)