January 17, 2002
Var på stan (i karlstad) idag och shoppade, hade just vaknat när jag gav mig ut, lite snabbtvätt och sen iväg.
Jag går in på stadium och kollar runt lite och letar efter 3/4 byxor. Jag hittar ett par och far in i provhytten för att prova. Då ser jag MASSOR av tvål lödder på ryggen just bervid armhålorna i speglarna :cy: :cy: :cy: Jag hade varit så trött när jag tvättade mig att jag inte tvättat bort löddret som man får på ryggen Jag hade juh linne på mig så det syntes jätteväl! IHHH tänkte man, och övervägde att övernatta i provhytten! Jag torkade till slut av löddet på innersidan av byxorna jag skulle testa och gick och hämtade nya... USH f*n! Hade juh farit genom halva karsltad centrum med 20 liter tvållödder på ryggen!! 😮
Ushh, pinsamt! Tur att man inte bor här! 😛
just ny liiger jag sömnlös för att grannarna i lägenheten brevid har fest... Jag tyckte ni behövde något att skratta åt :bgrin:
March 19, 2003
October 28, 2002
Drog faktiskt en Colic igår.
Vaknade vid sådär 3-4 tiden och är snorbakis. Ligger ett tag, men blir totalt rastlös. får iden att dra på en film, så jag går ner och hämtar en pint med cola med massor med is lime och annat gött, lite mackor med potatissallad också. Drar på 2 fast 2 furious hinner se introt då jag sträcker mig efter cola glaset, ni vet, riktigt kall cola skapar som en vatten imma på utsidan av glaset som gör det halt. jag tappar glaset i knät, hade bara fillingar på mig. colan är svinkall s jag rycker till glaset ¨åker ner breve soffan på golvet och spiller stora delar av innehållet på mackorna. förstörda. jag sitter som förlamad, ska försöka ta mig upp, då jag tar stöd mot det lilla rullbordet som givetvis resulterar att jag åker ner på golvet på mackorna och glaset krossas eftersom jag landade på det. där låg jag på en jävla massa glas och mackor. vågade inte resa på mig för det skulle resultera att delar av kroppen trycktes ner i glaset. så efter en stund kom min syster och hjälpte mig upp.
sen blev jag tvungen o tvätta soffkuddarna, skura golvet mm.
kul.
June 28, 2001
hmm, största bravaden jag gjorde idag var att undvika att bråka med en Jävligt ilsk nisse på danskgolvet.
fattar inte varför det finns Vuxna mäniskor som vill fightas bara för dom är fulla... patetiskt.
hadde colic haft ett finger i det hela hadde nog båda ramlat ner för trappan.
2 Guest(s)