November 26, 2002
Mind wrote: hmm, största bravaden jag gjorde idag var att undvika att bråka med en Jävligt ilsk nisse på danskgolvet.
fattar inte varför det finns Vuxna mäniskor som vill fightas bara för dom är fulla... patetiskt.hadde colic haft ett finger i det hela hadde nog båda ramlat ner för trappan.
om du inte vill bråka, varför är du då på ett danskgolv?? 🙂
säger ju sig självt att det bara blir bråk där 😀
January 17, 2002
heimdal wrote: here we go again.. den vandrande katastrofen..
🙂du har väl inte slått dig eller nått än?
Näe, inte än, men jag åker hem imorrn kl 7... Vet aldrig vad som kan hända på mårnarna
Och jag önskar att jag var den "vandrande" katastrofen... Sitter fortfarande i rullstol 👿 Förbannade knä....
June 28, 2001
Öwall wrote: [quote=Mind]hmm, största bravaden jag gjorde idag var att undvika att bråka med en Jävligt ilsk nisse på danskgolvet.
fattar inte varför det finns Vuxna mäniskor som vill fightas bara för dom är fulla... patetiskt.hadde colic haft ett finger i det hela hadde nog båda ramlat ner för trappan.
om du inte vill bråka, varför är du då på ett danskgolv?? 🙂
säger ju sig självt att det bara blir bråk där 😀
men jag trodde att repen runt det fyrkantiga dansgolvet var för att folk inte skulle ramla.
June 23, 2002
Gueno wrote: Jag vet en kille som öppnade dörren.. naken.. 😮
Tjejen som plingat på och frågat om han ville köpa jultidningar såg lite konstigt på honom sen gick hon utan ett ord, han fatta inte varför.
Men det gjorde han när han gick förbi hallspegeln.. 🙄 :bgrin:
Haha, kan inte heller fatta hur man lyckas .
August 20, 2001
macrus wrote: [quote=Gueno]Jag vet en kille som öppnade dörren.. naken.. 😮
Tjejen som plingat på och frågat om han ville köpa jultidningar såg lite konstigt på honom sen gick hon utan ett ord, han fatta inte varför.
Men det gjorde han när han gick förbi hallspegeln.. 🙄 :bgrin:
Haha, kan inte heller fatta hur man lyckas .
Man måste ju känna att det drar "där nere" :bgrin:
1 Guest(s)