July 29, 2003
Jag brukar alltid köpa sådana pingvin lakrits pistiller. Om ni vet vilka jag menar. Det är en genomskinlig burk med ett vitt lock man kan vrida på :).. Jag undrar om man kan köpa dem nån annanstans förrutom på tax-free? Nån som vet vart, de kanske finns nån hemsida där man kan beställa dem 😛 ?
De är ju så rackarns mumsiga... !
June 28, 2001
när vi endå är inne på godis, jag behöver en sådan liten tunn plåtlåda som det låg halstabletter i för många år sedan.
dom fungerar ypperligt för att ha några kådisar i utan att dom går sönder som dom mer eller mindre gör när dom ligger i plånboken.
anyway, vart hittar man sådana plåtaskar ?
April 13, 2004
Mind wrote: när vi endå är inne på godis, jag behöver en sådan liten tunn plåtlåda som det låg halstabletter i för många år sedan.
dom fungerar ypperligt för att ha några kådisar i utan att dom går sönder som dom mer eller mindre gör när dom ligger i plånboken.anyway, vart hittar man sådana plåtaskar ?
Finns en liknande iaf om vi inte tänker på samma, OZON finns på Pressbyrån iaf. En lite plåtask med mint pastiller i. Går att ta bort locket i den så det bör nog fungera.
ONT: Nej, har ingen aning vart, förutom som du själv nämnde; Tax-Free. Men om du vet var så hojta till, för de är grymt goa ;).
January 23, 2002
Off topic:
Jag behöver bara gå en kvart och sen åka båt i ca 40 minuter så har jag kunnat köpa pingviner.
Men de blir ju rätt dyra om det är den enda anledningen till att jag åker båt. 😀
On topic:
Mind, var länge sedan jag såg Läkerol i sådana burkar men som Neam sa så vet jag också att det finns annat godis som ligger i liknande burkar. 🙂
July 29, 2003
Min kompis sitter nu här och säger att pingvin godiset finns och köpa på willys i nykpg. Jag tvivlar på det men ska undersöka saken imorgon. Nån som vet varför det inte skulle finnas på vanliga butiker då det är så himla gott ?
Bara jag skulle göra så företaget skulle gå med vinst 🙂
May 1, 2003
Steel wrote: Off topic:
Jag behöver bara gå en kvart och sen åka båt i ca 40 minuter så har jag kunnat köpa pingviner.
Men de blir ju rätt dyra om det är den enda anledningen till att jag åker båt. 😀On topic:
Mind, var länge sedan jag såg Läkerol i sådana burkar men som Neam sa så vet jag också att det finns annat godis som ligger i liknande burkar. 🙂
Hehe, nu har du snurrat till det lite va?! On Topic och Off Topic ska la byta plats? Aja, spelar roll 😛
Har också bara sett demi tax-fre, du får la köpa på dig nästa gång du får chansen 😉
June 28, 2001
vadå off topic, denna tråden handlade ju om kådisbehållare
Smirnoff wrote: Mind: varför inte bar skaffa kådiis nyckelringar?
Nycklar har vi alla med oss 🙂
W00T, något sådant har jag inte sett förut, Tell me more, ta det på icq.
ahyes, dom mintsakerna funkar ju finfint, synd bara att jag bojkottar pressbyron, dom är så satans dyra.
July 29, 2003
Mind wrote: vadå off topic, denna tråden handlade ju om kådisbehållare
[quote=Smirnoff]Mind: varför inte bar skaffa kådiis nyckelringar?
Nycklar har vi alla med oss 🙂
W00T, något sådant har jag inte sett förut, Tell me more, ta det på icq.
ahyes, dom mintsakerna funkar ju finfint, synd bara att jag bojkottar pressbyron, dom är så satans dyra.
topicen handlar om pingvin godisar 🙂 men du får gärna snacka om lite kondom förvarare 🙂
January 23, 2002
Marron wrote: [quote=Steel]Off topic:
Men de blir ju rätt dyra om det är den enda anledningen till att jag åker båt. 😀On topic:
Hehe, nu har du snurrat till det lite va?! On Topic och Off Topic ska la byta plats? Aja, spelar roll 😛
Har också bara sett demi tax-fre, du får la köpa på dig nästa gång du får chansen 😉
Eller så har jag inte rört ihop det. 🙄
Mind wrote: im the robin hood of threads.
2 Guest(s)