January 26, 2003
Har har du lite rolig läsning 😀
https://www.nordichardware.se/.....insammaste
EDIT: fast mer vill vi ha, ska försöka komma på nåt jag med.
November 29, 2003
1. Jag är askalas och blir utkörd av vakterna från krogen i grannkomunen. Jag anklagar dom för att vara natzi's även fast jag är vit som snö. Jag bockar och bugar för att dom har "okrossbara" rutor där, som räddade mig och mina pengar. Deckade utenför i en snödriva men en polare hjälpte mig till vusstation där morsan skulle hämta upp mig.
2. Försökt ragga på x antal snygga tjejer i alkoholenshöga tillstånd som man får vara glad att man inte sommnat i.
3. Var ner till Hemköp och skulle köpa snus förrut, låste hojjen ordentligt, när jag sedab petade i ettans växel och skulle gasa iväg så händer naa och låset låset fast sig på något vis. Brände lite gummi och tillslut kunde man låsa upp låset igen. Satan vad jag skämmdes, undra vad folk tänkte.
4. Rammlade på cykeln för någon vinter sedan.
Var påväg hem från en polare och svänger in på gatan från cykelbanan och vipps så ligger man där.
Var uppe på cykeln lika fort.
Det är vad jag kan komma på nu.
January 26, 2003
När jag skulle cykla hem från hemköp för ett tag sen så var väl påsen lite större än den brukar vara. Som vanligt lägger jag båda händerna på styret (behöver båda bromsarna annars stannar inte cyklen) och påsen i högerhanden. Efter ett par hundra meter ratchar det till i påsen, den flög in i ekrarna i hjulet. Tänkte inte mer på det. Efter ytterligare hundra meter så sa det ratch, klatch blaff. Då hade påsen gått sönder så ett mjölkpaket hade flugit in i framhjulet och fastnat där mellan hjulet och övre framgafflen (hoppas ni förstår, typ där det delar sig på två.. jaja). Hela mjölkpaketet hade sprängts och hela jackan och byxorna var blöta. Detta var mitt i stan på råga till allt.
March 7, 2004
Cyberhawk wrote: När jag skulle cykla hem från hemköp för ett tag sen så var väl påsen lite större än den brukar vara. Som vanligt lägger jag båda händerna på styret (behöver båda bromsarna annars stannar inte cyklen) och påsen i högerhanden. Efter ett par hundra meter ratchar det till i påsen, den flög in i ekrarna i hjulet. Tänkte inte mer på det. Efter ytterligare hundra meter så sa det ratch, klatch blaff. Då hade påsen gått sönder så ett mjölkpaket hade flugit in i framhjulet och fastnat där mellan hjulet och övre framgafflen (hoppas ni förstår, typ där det delar sig på två.. jaja). Hela mjölkpaketet hade sprängts och hela jackan och byxorna var blöta. Detta var mitt i stan på råga till allt.
hehehehe :)R
September 16, 2002
När jag var liten och låg på sjukhuset så hade jag en sån där säng som man kan ändra ställningen på med hjälp av knappar.
Sängen är ju gjord av som stålrör, och jag stod bredvid sängen och skulle kolla under den, för att se hur den såg ut. Då lyckades jag kliva på en pedal som vikor ihop sängen, så jag klämde fast huvudet mellan två järnrör! Och eftersom jag var helt fast, kunde jag inte heller kliva av pedalen.
Som tur var kom det ganska snabbt personal och hjälpte mig lös...
June 17, 2004
Cyberhawk wrote: När jag skulle cykla hem från hemköp för ett tag sen så var väl påsen lite större än den brukar vara. Som vanligt lägger jag båda händerna på styret (behöver båda bromsarna annars stannar inte cyklen) och påsen i högerhanden. Efter ett par hundra meter ratchar det till i påsen, den flög in i ekrarna i hjulet. Tänkte inte mer på det. Efter ytterligare hundra meter så sa det ratch, klatch blaff. Då hade påsen gått sönder så ett mjölkpaket hade flugit in i framhjulet och fastnat där mellan hjulet och övre framgafflen (hoppas ni förstår, typ där det delar sig på två.. jaja). Hela mjölkpaketet hade sprängts och hela jackan och byxorna var blöta. Detta var mitt i stan på råga till allt.
hahhaah 🙂
August 7, 2001
Farbror wrote: [quote=dree]Jag gick i min egna lilla värld och gick rakt in i en rollator och ramlade och i fallet skallade jag en assnygg brud. :bgrin:
Haha gött 😛 då kan du ju bjuda på middag som plåster på såren
Om man tänker efter så borde man ha gjort det. 🙂
Tanten som hade rollatorn gick iväg med uppspärrade ögon och tjejen sa "aj fan" sen började hon asgarva. Jag sa "förlåt det var inte meningen" och då började hon garva ännu mer och sa "klantarsel!" sen presenterade vi oss och sa hej då och gick åt varit håll. 🙂
October 25, 2003
Hmm, vet inte riktigt hur mycket man vågar avslöja här...
Har dock äckligt bakis, klockan 6 på morgonen en tisdag lyckats knalla in på donken och köpt en kopp kaffe, utan att lägga märke till att det är min moster som står i kassan. Självklart så var hon elak och ringde föräldrarna mina, var inte speciellt kul att försöka förklara för dem hur jag lyckades förvandla en kvälls lugnt pluggandes hos polaren till en spritfylld fest. :bgrin:
February 12, 2003
Tindy wrote: Hmm, vet inte riktigt hur mycket man vågar avslöja här...
Har dock äckligt bakis, klockan 6 på morgonen en tisdag lyckats knalla in på donken och köpt en kopp kaffe, utan att lägga märke till att det är min moster som står i kassan. Självklart så var hon elak och ringde föräldrarna mina, var inte speciellt kul att försöka förklara för dem hur jag lyckades förvandla en kvälls lugnt pluggandes hos polaren till en spritfylld fest. :bgrin:
M'kay, now det där var inte too illa pinkat...;)
January 5, 2002
En hel del som innefattar flickvänner och deras föräldrar 😛 Det värsta var nog när hon stod och lagade mat, och jag smög upp bakom henne och började hålla på. Det var givetvis väldigt uppskattat och slutade med att vi stod halvt avklädda i köket. Vi hade dock helt missat att hennes morsa hade kommit hem och just då kom upp för trappan och in i köket. Fick en hel del pikar från hela familjen efteråt 😀
May 29, 2001
Satt på söndagsmiddag med tjejens morsa och farsa, dom satt mitt imot mig och tjejen, mätt och belåten som jag är så lägger jag armen över hennes axel och rattar in p3, alltså jag brukar alltid ta henne på tissarna så det gick på automatik, någon sekund senare blev jag medveten över vad jag höll på med...fyfan vad jag skämdes.
November 16, 2003
När jag var typ 9-10 år hämta jag tidningen meed cykeln. Hade tidningen i höger han och höll tidningen typ över bromsen på nått sätt.Sdan körde jag ner för en brant backe och självklart funkar inte vänster bromsen, kaboom! rätt in i en sten och flög rätt ut i skogen. Kärringen till granne kolla konstigt på mej 🙄
October 25, 2003
Vi kan ta en grej till.
Jag gick fram till vår nya engelskavikarie, i 7an tror jag det var, och skulle välkomna henne för att fjäska till mig bra betyg.
Självklart så ramlar precis framför henne, och tar emot mig PRECIS på hennes bröst. Vikarien slår i backen, med mina händer perfekt placerade över hennes bröstkorg.
Nu ska det tilläggas att det inte var någon 60årig tant, utan en relativt fräsh 20åring.
Detta skulle självklart gå att ursäkta sig ur, men inte då.
Mina "vänner" började applådera och skrika saker som:
"Fan, jag trodde aldrig att du skulle våga! Jag är skyldig dig 20 spänn!"
Den vikarien gillade inte mig efter denna incident.
July 4, 2003
Tindy wrote: Vi kan ta en grej till.
Jag gick fram till vår nya engelskavikarie, i 7an tror jag det var, och skulle välkomna henne för att fjäska till mig bra betyg.
Självklart så ramlar precis framför henne, och tar emot mig PRECIS på hennes bröst. Vikarien slår i backen, med mina händer perfekt placerade över hennes bröstkorg.
Nu ska det tilläggas att det inte var någon 60årig tant, utan en relativt fräsh 20åring.
Detta skulle självklart gå att ursäkta sig ur, men inte då.
Mina "vänner" började applådera och skrika saker som:
"Fan, jag trodde aldrig att du skulle våga! Jag är skyldig dig 20 spänn!"Den vikarien gillade inte mig efter denna incident.
:hb: :D/
Haha den var riktigt bra :p
Ja måste tänka över natten på pinsamheter, får återkomma 😉
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
1 Guest(s)