December 4, 2002
Skulle köpa öl på Willys tror jag det var... detta var mitt i veckan och jag skulle se på film på kvällen, systemet var stängt, men vafan, en iskall 2.8:a å lite popcorn sitter ju aldrig fel?
Tar mitt sexpack och går till kassan, och så börjar jag rota i plånboken... "vafan, inga pengar" jag visste ju att ja skulle ha en 50lapp i plånboken... piinsamt tänkte jag..
helt plötsligt viftar kassörskan med en 50lapp som jag tydligen redan lagt fram till henne och säger "är det denna du letar efter?"... "eeeh, jaa" svarar jag lite generat...
värsta var ju hennes slutkommentar "ja det verkar ju som om du redan varit på ölen"
June 28, 2001
Tovedal wrote: Tänkte bara att all kunde väl dela med sig av sina pinsammheter.. det våre kul att höra 😀
jag kan ju börjar:
okej pinsammaste.... fick ribba på badhuset i tajta speedos... fast jag tror ingen såg det :S 😛
jag förstår inte, vad innebär det att man "fick ribba" ?
January 4, 2001
Tindy wrote: Vi kan ta en grej till.
Jag gick fram till vår nya engelskavikarie, i 7an tror jag det var, och skulle välkomna henne för att fjäska till mig bra betyg.
Självklart så ramlar precis framför henne, och tar emot mig PRECIS på hennes bröst. Vikarien slår i backen, med mina händer perfekt placerade över hennes bröstkorg.
Nu ska det tilläggas att det inte var någon 60årig tant, utan en relativt fräsh 20åring.
Detta skulle självklart gå att ursäkta sig ur, men inte då.
Mina "vänner" började applådera och skrika saker som:
"Fan, jag trodde aldrig att du skulle våga! Jag är skyldig dig 20 spänn!"Den vikarien gillade inte mig efter denna incident.
Thats some kick-ass friends!
August 7, 2001
Hände en rätt pinsam grej idag på bussen.
Jag satt på bussen och skulle sätta på min mp3spelare.
Men det jag inte visste var att den var på högsta volym och att jag av någon lustig anledning hade lagt in Tyskarna från lund på den. 😀
Så när jag satte igång den så dånade det "GLOBAL FUSSBALL OK" och alla vände sig om och tittade på mig medans jag i panik försökte sänka.
June 28, 2001
dree wrote: Hände en rätt pinsam grej idag på bussen.
Men det jag inte visste var att den var på högsta volym och att jag av någon lustig anledning hade lagt in Tyskarna från lund på den. 😀
Så när jag satte igång den så dånade det "GLOBAL FUSSBALL OK" och alla vände sig om och tittade på mig medans jag i panik försökte sänka.
grym låt !
nu kom jag ju på en pinsam sak jag gjorde på bussen.
en snubbe som bor i närheten av mig som är några år yngre som jag har tjötat lite med vid några tillfällen satte sig framför mig och precis efter kom det en morsa till en av hans syrras kompisar, dom tjötar och så frågar morsan om hans syrra fortfarande rider, då svarar han med : -njae, rider gör hon nog(liten paus) men inte på hästar.
då började jag ju skratta, och dom bara kollade på mig. :bgrin:
där kände jag mig dum.
alltid lika skämmigt att skratta åt folks konversationer på bussen.
December 4, 2002
Mind wrote: [quote=dree]Hände en rätt pinsam grej idag på bussen.
grym låt !
nu kom jag ju på en pinsam sak jag gjorde på bussen.
en snubbe som bor i närheten av mig som är några år yngre som jag har tjötat lite med vid några tillfällen satte sig framför mig och precis efter kom det en morsa till en av hans syrras kompisar, dom tjötar och så frågar morsan om hans syrra fortfarande rider, då svarar han med : -njae, rider gör hon nog(liten paus) men inte på hästar.
då började jag ju skratta, och dom bara kollade på mig. :bgrin:
där kände jag mig dum.
alltid lika skämmigt att skratta åt folks konversationer på bussen.
[Image Can Not Be Found] Sånt där känner man igen [Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)