March 14, 2001
Kom på en ny sak som e lite pinsam (iaf då)
För kanske 4-5år senda höll jag och en polare på att kasta sten till varandra genom en sån där vägtrumma under vägen. Hur som helst så skulle jag kasta iväg en sten som var ca 1dm stor och jag tog i allt vad jag kunna och slängde iväg den men träffade kanten på trumman och stenen studsade tillbaks rakt i pannan på mig och slog hål på skinnet och de blödde som faan, men gjorde inte så farligt ont just då.. Har ett litet ärr kvar nu..
October 18, 2002
Var ute på en stor gräsmatta med en polare och så ser jag en keps mitt i som bara ligger där, så jag börjar springa motden och laddar och sparkar allt vad jag har.. och så känner jag att fan.. den satt visst på den sten ;P så då fick man hopparunt på kryckor en månad.. =/
När jag gick i sexan så höll jag en nyvessad blyertspenna i handen och så ser jag något på golvet så jag kollar ner och får spetsen i ögat =/ så då var det bara ivägskickad till läkarn av systet men som tur va så hände inget allvarligt med ögat =)
April 1, 2003
skulle slå sönnder ett bord med en hammar..håller hammaren i båda händerna..slår..slår...o tar i hårdare..o slår, o senn skulle jag slå ett super hårt slag, o tog i massa kraft, o träffade mig sjäkv i bakhuvudet med hammaren....upptäckte senare att jag blödde massa från huvuudet så mormor o jag åkte in till sjukan o sydde o så.. var yr i några dagar efteråt
March 14, 2004
oxiswoofer wrote: skulle slå sönnder ett bord med en hammar..håller hammaren i båda händerna..slår..slår...o tar i hårdare..o slår, o senn skulle jag slå ett super hårt slag, o tog i massa kraft, o träffade mig sjäkv i bakhuvudet med hammaren....upptäckte senare att jag blödde massa från huvuudet så mormor o jag åkte in till sjukan o sydde o så.. var yr i några dagar efteråt
Samma sak har hänt mig.
Skulle slå av bark från ett träd när jag var ca. 8 år. Utgång: akuten...
Samma sak en gång till när jag skulle slå sönder möbler med en yxa... Drog ett djupt jack i huvet. utgång: Kommer inte riktigt ihåg, "några" stygn 🙁
March 14, 2004
Smirnoff wrote: [quote=ocz]En nära väns bror slog ut en pungkula när han skulle sätta kickflipp :bgrin: Jag har typ skadat mig allvarligt 10 ggr så att jag har fått åka in till akuten...
De är fan möjligt, ta och titta in denna video så kan jag lova er att ni kommer att ni kommer vara rädda om era juveler i framtiden 😛
http://www.tacky.se/skateboard/video/vis_video.asp?id=14879
Men... Den finns i den här tråden.
August 11, 2002
Hum, måste va när jag försökte mig på att göra en bicacletas när jag stod på en tjockmatta i gymnastiksalen, var väl ngngång i 7an. Det som hände var att pga den mjuka mattan så fick jag inget egentligt hopp uppåt lyfte några cm bara >.<. Men mitt knä hade fortfarande samma fart lyckades träffa mig ngnstans i ansiktet.
January 12, 2004
Har en annan gång som jag kommer ihåg.
Jag och en kompis tränade Wushu (i Sthlm).
Vi fick en brilliant idé, vi skulle se vem som kom längst i split.
Sagt och gjort, vi började tänja och stretcha, för att komma på at vi inte hade nåt bra att mäta med.
Kommer inte håg vem som fick den smarta idén att använda sig av tidningar för att kolla avtåndet mellan fötterna, så jag skyller på honom :bgrin: :banghead:
Han började, och han kom långt, han hade ca 1-1½dm kvar innan han gick ner helt i split.
sedan var det min tur...
Jag började sakta glida ner, tills min ena fot hamnade på tidningen.
Då gick det ner med en rasande fart. 😮
Jag vann... :bgrin:
Jag hade mindre än 1 dm kvar innan jag föll bakåt av smärtan. 😀
February 12, 2003
coalan wrote: Hum, måste va när jag försökte mig på att göra en bicacletas när jag stod på en tjockmatta i gymnastiksalen, var väl ngngång i 7an. Det som hände var att pga den mjuka mattan så fick jag inget egentligt hopp uppåt lyfte några cm bara >.<. Men mitt knä hade fortfarande samma fart lyckades träffa mig ngnstans i ansiktet.
Haha... Bra där... Jag har också lyckats knäa mig själv ett par gånger...:P
May 23, 2002
Jekyll 3000 wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Tappat känseln i jokern... Fan det absolut vidrigaste som finns...
Om jokern är samma sak som trumpeten, snorren osv så har jag råkat ut för det åtskilliga gånger, kan lätt bli så efter extra långa cykelturer, måste hålla med om att det inte är trevligt.
Samma sak. Cyklade 13 mil... Hade sadeln lite för långt bak också så jag kunde inte utnyttja den speciella utformningen för herrar. Efter 6 - 7 mil började det sticka lite... Efter målgången så var den helt borta... :cy:
April 5, 2002
Kan inte komma på nåt på rak arm som hänt för mig så jag får dra ett par andra.
När mina kusiner(en tjej o en kille med tre års åldersskillnad) från Stockholm var på besök för några år sen så åkte de på nåt evenemang i närheten. På stället var det massor av folk o man kunde t.ex. pröva o kasta diskus. Vad som hände var att tjejen (som är äldst) skulle dra i väg en diskus, o nån sa på skoj till hennes lillebror att han skulle akta sig, så han ställer sig i säkerhet bland lite annat folk. När hon drar iväg diskusen lyckas hon på något sätt kasta den så snett att den åker in i publiken o rakt i pannan på hennes lillebror, vilketleedde till ett stort hål i pannan och ambulans till närmaste sjukhus 😀
En annan jäkligt skoj hände en kille från ett litet samhälle utanför Skara för ca tre år sen. Han gick på gymnasiet o sommarjobbade på nåt snickeri typ. en dag så kom han o gick med en bräda i ena handen och en spikpistol i andra. Han lyckas givetvis snubbla på en sladd, och i samband med fallet så lyckas han "avfyra" spikpistolen som då spikade fast han arm i brädan. AAAJJ! Läkaren som tog hand honom sa att det var det värsta han varit med om näst efter en tjej som inte fick ut dildon efter att ha tryckt in den för långt :bgrin:
February 21, 2004
Jag o en poolare skulle bada på ett ställe jag ej varit på på flera år det var typ första gången man badade (förra sommarn) han visste inte exakt hur djupt det var. han sprang iväg o dök ner i vattnet efter kommer jag ... det visade sig att det va ca 50 cm djupt båda kommer upp sönderskrapade till max. Turligt nog var båda så chockade att vi bara skrattade åt varandra ... ska aldrig mer lita på han när det gäller hans omdöme i alla fall. jätteskoj o gå på stranden sen med råfina skrapsår på magen, han dök med ansiktet före det var stenbotten ...gissa hur söt han var ?
March 5, 2002
coalan wrote: Hum, måste va när jag försökte mig på att göra en bicacletas när jag stod på en tjockmatta i gymnastiksalen, var väl ngngång i 7an. Det som hände var att pga den mjuka mattan så fick jag inget egentligt hopp uppåt lyfte några cm bara >.<. Men mitt knä hade fortfarande samma fart lyckades träffa mig ngnstans i ansiktet.
D:::::::::::::.
:bgrin:
2 Guest(s)