July 3, 2003
Pim_ wrote: https://www.nordichardware.se/.....hp?t=58150
Bajs
May 23, 2001
Hehe, vet inte om man borde berätta egentligen, men man kanske kan bjuda på ett gott skratt?
Det hela utspelade sig när jag gjorde lumpen och vi hade en föreläsning av en gammal alkoholist som berättade om sitt suparliv.
Skulle uppskatta att vi var ca 300 personer som lyssnade.
Eftersom det inte fanns någon mic/förstärkar utrustning så fick alla vara knäpptysta, så att man kunde höra vad mannen sade.
Efter en stund så kände jag att det började bubbla i magen och jag kännde att det var tvunget att släppas ut lite gas.
Men för att det inte skull låta, så satte jag mig så att det skulle "pysa" ut och inte höras.
Tänkt och gjort, jag satte mig lite på sned och släppte på.. Men till mitt förtret så blev det inte en tyst fjärt utan en riktigt högljudd prutt!
Gubben kom av sig och alla i hela lokalen tittade åt mitt håll..
Vem det var som fisit kunde ven som helst räkna ut.. Han som var rödast i ansiktet var garanterat den skyldige...
Så kan det gå.. =)
July 3, 2003
dAMIEN76 wrote: Hehe, vet inte om man borde berätta egentligen, men man kanske kan bjuda på ett gott skratt?
Det hela utspelade sig när jag gjorde lumpen och vi hade en föreläsning av en gammal alkoholist som berättade om sitt suparliv.
Eftersom det inte fanns någon mic/förstärkar utrustning så fick alla vara knäpptysta, så att man kunde höra vad mannen sade.
Efter en stund så kände jag att det började bubbla i magen och jag kännde att det var tvunget att släppas ut lite gas.Men för att det inte skull låta, så satte jag mig så att det skulle "pysa" ut och inte höras.
Tänkt och gjort, jag satte mig lite på sned och släppte på.. Men till mitt förtret så blev det inte en tyst fjärt utan en riktigt högljudd prutt!
Vem det var som fisit kunde ven som helst räkna ut.. Han som var rödast i ansiktet var garanterat den skyldige...
Så kan det gå.. =)
Haha så kan det gå
August 11, 2002
Spindel wrote: [quote=dAMIEN76]Hehe, vet inte om man borde berätta egentligen, men man kanske kan bjuda på ett gott skratt?
Efter en stund så kände jag att det började bubbla i magen och jag kännde att det var tvunget att släppas ut lite gas.Men för att det inte skull låta, så satte jag mig så att det skulle "pysa" ut och inte höras.
Så kan det gå.. =)
Haha så kan det gå
mkt innovativt inlägg
July 3, 2003
coalan wrote: [quote=Spindel][quote=dAMIEN76]Hehe, vet inte om man borde berätta egentligen, men man kanske kan bjuda på ett gott skratt?
Så kan det gå.. =)
Haha så kan det gå
mkt innovativt inlägg
Oj, börjar nästan bli lite pinsamt
May 17, 2002
Spindel wrote: [quote=coalan][quote=Spindel][quote=dAMIEN76]Hehe, vet inte om man borde berätta egentligen, men man kanske kan bjuda på ett gott skratt?
Så kan det gå.. =)
Haha så kan det gå
mkt innovativt inlägg
Oj, börjar nästan bli lite pinsamt
jösses... du är jo bortgjord för resten av livet juh,,,,
May 23, 2001
February 1, 2002
hm.. skulle sparka till en liten isbit på busshållsplatsen för 2-3 år sen och de va halt som fan precis där så jag flög bakåt o ramlade raklång på backen och enligt några så låg jag kvar där i nån minut, vilket jag inte alls kom ihåg.
Inte så farligt om inte hela skolan (kändes de som) stått o flinat och fnissat 😀
July 3, 2003
Starscream wrote: hm.. skulle sparka till en liten isbit på busshållsplatsen för 2-3 år sen och de va halt som fan precis där så jag flög bakåt o ramlade raklång på backen och enligt några så låg jag kvar där i nån minut, vilket jag inte alls kom ihåg.
Inte så farligt om inte hela skolan (kändes de som) stått o flinat och fnissat 😀
Haha, hur gammal var du då?
February 1, 2002
Spindel wrote: [quote=Starscream]hm.. skulle sparka till en liten isbit på busshållsplatsen för 2-3 år sen och de va halt som fan precis där så jag flög bakåt o ramlade raklång på backen och enligt några så låg jag kvar där i nån minut, vilket jag inte alls kom ihåg.
Haha, hur gammal var du då?
18 tror jag 😕
November 4, 2001
Gueno wrote: Har en kompis som gjorde bort sig en aning..
När han skulle skriva teoriprovet trodde han att det var tuchscreen (stava?).
Han peta och peta och till slut: Majjen, det är nått fel här.
"Majjen": Använd musen.
Haha appråpå teoriprov. Min kompis skulle skriva för mc, men han visste inte att man var tvungen att ha en speciell teoribok för mc. Han missade bara på de frågorna och fick 3 rätt ifrån att klara. Drygt... Fast segt från hans sida.
March 9, 2004
Man måste bidra med sin del.
I våran lilla stad så hade vi inte sätt polisen på flera månader förutom den natten.
Vi hade spelat bowling och var på väg hem då vi stanna vid en busskur för att vänta på (Elin´s pappa) som skulle hämta henne. Tiden bara gick och gick och jag och Matte hade inget att göra så vi tänkte göra ett litet skämt på grönis som hade sin lilla cykel där. Vi tog tag i den och var på väg att sätta upp den på taket, då det plötsligt kom en bil. Jag kunde inte se vad det var för en bil för strål kastarna så jag tänkte vi fortsätter. Martin ropa polis men vi hörde inte och såg den inte förs en bilen hade stanat brevid oss och vevade ner vindrutan när vi var i full färd med att få upp cykeln på taket. MAn tänkte shit nu e det kört. Som tur va så sa grönis genast att det var hans cykel (dom trodde vi hade stulit den). Dom sa "gör inte om det där" och dom åkte i väg och vände medans alla vi vinka till dom när dom stack i väg.
Jag har aldrig varit så förskräkt i mitt liv som just vid det tillfället, man var knall röd i fejan.
fan villken tajming polisen hade. Inte en polis på 3 månader förutom just där vid den tillpunkten :bash:
July 26, 2003
Jag har gått in i fel bil en gång... Fick konstiga blickar på mig. 🙄
Detta var då efter ett lan och jag var jäkligt trött, dock blev jag lite halvt överraskad när jag såg att vi hade ny klädsel i bilen.
"Wow, när köpte du den klädseln, farsan?"
"Eh... Vem är du?"
"Ops, ehm... Hehe... Hejdå!" (Springer iväg fort som fan)
Det bästa var ju dock att han såg mig gå in i vår "riktiga" bil, en helt annan modell och en annan färg var det på den, för övrigt.
May 9, 2001
När jag bodde hemma hos mina föräldrar för över 10 år sedan så glömde jag kvar en porrtidining på toaletten.
Det var pappa som hittade den. Han var lite halvgrinig och sa att det var tur att det inte var mamma som hittade den.
Om mamma hade hittat den så hade hon slängt den.
Pappa gav tillbaka tidningen till mig och sa att han inte ville se den på toaletten fler gånger.
1 Guest(s)