Pinsammaste som du har gjort?|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Pinsammaste som du har gjort?
Spindel
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1494
sp_UserOfflineSmall Offline
1
March 21, 2004 - 3:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Tänkte att det vore skoj att höra några pinsamma saker som NH-medlemamr har gjort 🙂 Själv brukar jag glömma de pinsamma saker som jag gör wink

Dela med er nu med riktigt smaskiga pinsamheter! 😀

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
575884
March 21, 2004 - 3:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag brukar inte tycka att så mycket saker är pinsamma. Men om du vill kan jag höra med mina föredetta kompisar om de kan sammanställa en lista åt dig... wink

Pim_
Member
Medlem
Forum Posts: 3947
Spindel
Kommer du hit ofta?
Medlem
575891
March 21, 2004 - 3:44 pm
sp_Permalink sp_Print
dAMIEN76
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 234
575896
March 21, 2004 - 3:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Hehe, vet inte om man borde berätta egentligen, men man kanske kan bjuda på ett gott skratt?

Det hela utspelade sig när jag gjorde lumpen och vi hade en föreläsning av en gammal alkoholist som berättade om sitt suparliv.
Skulle uppskatta att vi var ca 300 personer som lyssnade.
Eftersom det inte fanns någon mic/förstärkar utrustning så fick alla vara knäpptysta, så att man kunde höra vad mannen sade.
Efter en stund så kände jag att det började bubbla i magen och jag kännde att det var tvunget att släppas ut lite gas.

Men för att det inte skull låta, så satte jag mig så att det skulle "pysa" ut och inte höras.

Tänkt och gjort, jag satte mig lite på sned och släppte på.. Men till mitt förtret så blev det inte en tyst fjärt utan en riktigt högljudd prutt!

Gubben kom av sig och alla i hela lokalen tittade åt mitt håll..

Vem det var som fisit kunde ven som helst räkna ut.. Han som var rödast i ansiktet var garanterat den skyldige...

Så kan det gå.. =)

Spindel
Kommer du hit ofta?
Medlem
575902
March 21, 2004 - 3:50 pm
sp_Permalink sp_Print

dAMIEN76 wrote: Hehe, vet inte om man borde berätta egentligen, men man kanske kan bjuda på ett gott skratt?

Det hela utspelade sig när jag gjorde lumpen och vi hade en föreläsning av en gammal alkoholist som berättade om sitt suparliv.
Eftersom det inte fanns någon mic/förstärkar utrustning så fick alla vara knäpptysta, så att man kunde höra vad mannen sade.
Efter en stund så kände jag att det började bubbla i magen och jag kännde att det var tvunget att släppas ut lite gas.

Men för att det inte skull låta, så satte jag mig så att det skulle "pysa" ut och inte höras.

Tänkt och gjort, jag satte mig lite på sned och släppte på.. Men till mitt förtret så blev det inte en tyst fjärt utan en riktigt högljudd prutt!

Vem det var som fisit kunde ven som helst räkna ut.. Han som var rödast i ansiktet var garanterat den skyldige...

Så kan det gå.. =)

Haha så kan det gå laugh

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
575908
March 21, 2004 - 3:53 pm
sp_Permalink sp_Print

Spindel wrote: [quote=dAMIEN76]Hehe, vet inte om man borde berätta egentligen, men man kanske kan bjuda på ett gott skratt?

Så kan det gå.. =)

Haha så kan det gå laugh

mkt innovativt inlägg

Spindel
Kommer du hit ofta?
Medlem
575911
March 21, 2004 - 3:55 pm
sp_Permalink sp_Print

coalan wrote: [quote=Spindel][quote=dAMIEN76]Hehe, vet inte om man borde berätta egentligen, men man kanske kan bjuda på ett gott skratt?

Så kan det gå.. =)

Haha så kan det gå laugh

mkt innovativt inlägg

Oj, börjar nästan bli lite pinsamt embarassed

Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
575919
March 21, 2004 - 4:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Spindel wrote: [quote=coalan][quote=Spindel][quote=dAMIEN76]Hehe, vet inte om man borde berätta egentligen, men man kanske kan bjuda på ett gott skratt?

Så kan det gå.. =)

Haha så kan det gå laugh

mkt innovativt inlägg

Oj, börjar nästan bli lite pinsamt embarassed

jösses... du är jo bortgjord för resten av livet juh,,,,

dAMIEN76
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 234
575923
March 21, 2004 - 4:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz: Haha.. jo, det är jag väl... Tycker iofs att de e mest kul numera.. =)

Starscream
Member
Medlem
Forum Posts: 7750
575938
March 21, 2004 - 4:13 pm
sp_Permalink sp_Print

hm.. skulle sparka till en liten isbit på busshållsplatsen för 2-3 år sen och de va halt som fan precis där så jag flög bakåt o ramlade raklång på backen och enligt några så låg jag kvar där i nån minut, vilket jag inte alls kom ihåg.
Inte så farligt om inte hela skolan (kändes de som) stått o flinat och fnissat 😀

Spindel
Kommer du hit ofta?
Medlem
575939
March 21, 2004 - 4:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Starscream wrote: hm.. skulle sparka till en liten isbit på busshållsplatsen för 2-3 år sen och de va halt som fan precis där så jag flög bakåt o ramlade raklång på backen och enligt några så låg jag kvar där i nån minut, vilket jag inte alls kom ihåg.
Inte så farligt om inte hela skolan (kändes de som) stått o flinat och fnissat 😀

Haha, hur gammal var du då?

Starscream
Member
Medlem
Forum Posts: 7750
575941
March 21, 2004 - 4:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Spindel wrote: [quote=Starscream]hm.. skulle sparka till en liten isbit på busshållsplatsen för 2-3 år sen och de va halt som fan precis där så jag flög bakåt o ramlade raklång på backen och enligt några så låg jag kvar där i nån minut, vilket jag inte alls kom ihåg.

Haha, hur gammal var du då?

18 tror jag 😕

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
576181
March 21, 2004 - 8:10 pm
sp_Permalink sp_Print

dAMIEN76 wrote:
Text

Hahaha 😀 Bra jobbad dAMIEN 😀

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
576213
March 21, 2004 - 8:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Har en kompis som gjorde bort sig en aning..

När han skulle skriva teoriprovet trodde han att det var tuchscreen (stava?).
Han peta och peta och till slut: Majjen, det är nått fel här.
"Majjen": Använd musen.
embarassed

chrippaz
Member
Medlem
Forum Posts: 3518
576223
March 21, 2004 - 8:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Har en kompis som gjorde bort sig en aning..

När han skulle skriva teoriprovet trodde han att det var tuchscreen (stava?).
Han peta och peta och till slut: Majjen, det är nått fel här.
"Majjen": Använd musen.
embarassed

Haha appråpå teoriprov. Min kompis skulle skriva för mc, men han visste inte att man var tvungen att ha en speciell teoribok för mc. Han missade bara på de frågorna och fick 3 rätt ifrån att klara. Drygt... Fast segt från hans sida.

Alex_88_
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 596
576336
March 21, 2004 - 9:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Man måste bidra med sin del.

I våran lilla stad så hade vi inte sätt polisen på flera månader förutom den natten.

Vi hade spelat bowling och var på väg hem då vi stanna vid en busskur för att vänta på (Elin´s pappa) som skulle hämta henne. Tiden bara gick och gick och jag och Matte hade inget att göra så vi tänkte göra ett litet skämt på grönis som hade sin lilla cykel där. Vi tog tag i den och var på väg att sätta upp den på taket, då det plötsligt kom en bil. Jag kunde inte se vad det var för en bil för strål kastarna så jag tänkte vi fortsätter. Martin ropa polis men vi hörde inte och såg den inte förs en bilen hade stanat brevid oss och vevade ner vindrutan när vi var i full färd med att få upp cykeln på taket. MAn tänkte shit nu e det kört. Som tur va så sa grönis genast att det var hans cykel (dom trodde vi hade stulit den). Dom sa "gör inte om det där" och dom åkte i väg och vände medans alla vi vinka till dom när dom stack i väg.

Jag har aldrig varit så förskräkt i mitt liv som just vid det tillfället, man var knall röd i fejan. embarassed

fan villken tajming polisen hade. Inte en polis på 3 månader förutom just där vid den tillpunkten :bash:

Blekingen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 592
576443
March 22, 2004 - 6:18 am
sp_Permalink sp_Print

Jag har gått in i fel bil en gång... Fick konstiga blickar på mig. 🙄
Detta var då efter ett lan och jag var jäkligt trött, dock blev jag lite halvt överraskad när jag såg att vi hade ny klädsel i bilen.
"Wow, när köpte du den klädseln, farsan?"
"Eh... Vem är du?"
"Ops, ehm... Hehe... Hejdå!" (Springer iväg fort som fan)
Det bästa var ju dock att han såg mig gå in i vår "riktiga" bil, en helt annan modell och en annan färg var det på den, för övrigt.

Spyder
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 563
576513
March 22, 2004 - 9:27 am
sp_Permalink sp_Print

Alltså fattar inte hur ni lyckas med klantiga saker.. Själv är man ju 100% perfekt! 😛

rsastin
Member
Medlem
Forum Posts: 4296
576653
March 22, 2004 - 1:26 pm
sp_Permalink sp_Print

När jag bodde hemma hos mina föräldrar för över 10 år sedan så glömde jag kvar en porrtidining på toaletten.
Det var pappa som hittade den. Han var lite halvgrinig och sa att det var tur att det inte var mamma som hittade den.
Om mamma hade hittat den så hade hon slängt den.
Pappa gav tillbaka tidningen till mig och sa att han inte ville se den på toaletten fler gånger.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 162
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL