November 4, 2002
Bogus^ wrote: men va e adressen? vad är det "överstrukna"?
Jag vill inte främja piratkopiering 🙄 så jag strök över en liten bit.
Du får väl googla om det nu är så viktigt..
Torrents är inte olagliga, kommer fler och fler stora företag som lägger ut torrents istället för "vanliga" filer. Dem sparar ju fruktansvärt mycket bandbredd på det. Helt ok enligt mig.
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
May 17, 2004
är inte en fan utav piratkopiering men jag blir ändå glad när "dumma" människor blir tilrättavisade på ett delvist fint och kyligt sätt. dock så tycker jag att fuck yourselves etc skulle vara borta för mer efeckt.
förresten så är det olagligt att dela ut(märk väl dc'are och diverse) andras matrial på internet men inte olagligt att ladda ner.
January 5, 2002
Vitamin-C wrote: är inte en fan utav piratkopiering men jag blir ändå glad när "dumma" människor blir tilrättavisade på ett delvist fint och kyligt sätt. dock så tycker jag att fuck yourselves etc skulle vara borta för mer efeckt.
Fint och kyligt sätt? För de där idiotiska förolämpningarna hoppas jag att Dreamworks ser till att han blir satt att slita arslet av sig i Bergslagen!
May 17, 2004
snyde wrote: Fint och kyligt sätt? För de där idiotiska förolämpningarna hoppas jag att Dreamworks ser till att han blir satt att slita arslet av sig i Bergslagen!
jag syftade på:
As you may or may not be aware, Sweden is not a state in the United States
of America. Sweden is a country in northern Europe.
Unless you figured it out by now, US law does not apply here.
om det inte riktigt gick fram bra nog i mitt inlägg så ber jag om ursäckt för det. och vad jag menade med dumma var de hotade på ett sätt som lät som att de skulle anfalla dem med amerikanska lagar. de kommer såklart att ta och knipa dem och de är "utvikarnas" eget fel att de gjorde så här. om jag var dreamworks så skulle jag kämpa för att vinna fallet.
May 17, 2002
Jag skulle inte bli förvånad om hon inte har en aning om var Sverige ligger och vad det ens är för något.
En bekant var i USA för något år sedan, han gick ett år i gymnasiet där. När han berättade för sina amerikanska klasskompisar att vi i Sverige hade ett eget språk blev de rätt shockade.. wierd .. :cy:
April 29, 2004
Nu är det ju så att USA har skrivit på. Det som de försöker göra är att lägga dessa personer mellan stridande och civila så att de faller utanför ramen för konventionen och att påstå att eftersom Guantanamo inte är amerikansk mark så gäller inte konventionen där. Det är inte som du missförstod alltså.
3 Guest(s)