August 20, 2001
azN- wrote: Hur kan man tycka om dom gamla Disneyfilmerna bättre än dom nya? OK, dom var bra, men dom nya är minst lika bra och tusen ggr roligare. Tänk bara på IceAge, det är den roligaste tecknade film som gjorts.
January 14, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Quarzi]Starzinger och Thundercats är ju grymt bra 😀 (kollar på de jämt )
Go Thundercats Go!! :hb:
Kommer även ihåg att jag tittade på pirates of dark water frekvent, Thundercats var dock MYCKET bättre enligt mig 8)
"thunder, Thunder, THUNDERCATS, HOO" 😛
äger hela bunten muahaha...
March 10, 2003
Av halv-gamla serier är det nog "Darkwing Duck" jag saknar mest iaf.
Kommer ihåg att det inte fick sändas pga det var för våldsamt.
Istället så började dom sända "Power Rangers" *suck!*
Gizmoduck var en kul sak med.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
May 19, 2003
Ctrl wrote: Gick "Silver Fang" på TV med .. eller var det bara Video ?
Silver Fang.. är inte det filmerna om den där hunden? Och alla de farliga björnarna? Vet inte om det gick på TV, men såldes i olika delar på Video. Måste säga att det var ju en otroligt bra "serie". Blodigt var det också =). Måste se igen, om jag hittar dem någonstans.
EDIT. Joho! Där satt den!
[Image Can Not Be Found]
October 27, 2001
Ctrl wrote: Av halv-gamla serier är det nog "Darkwing Duck" jag saknar mest iaf.
Kommer ihåg att det inte fick sändas pga det var för våldsamt.
Istället så började dom sända "Power Rangers" *suck!*Gizmoduck var en kul sak med.
Gizmokvack bitte 🙂
Jag råkade slå på SVT och de har tydligen börjat sände det igen. Flashbacksen haglade in. 😛
March 10, 2003
Oki.. sry! PaiN råkade bara kopiera från en engelsk sida.
Angående silverFang ovan så måste man juh ha tag i det sista avsnittet ocensuerat.
Mycket blod och våld i sista avsnittet, men mycket av svaren och vissa viktiga saker blev också bortklippta.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
May 19, 2003
Ctrl wrote: Oki.. sry! PaiN råkade bara kopiera från en engelsk sida.
Angående silverFang ovan så måste man juh ha tag i det sista avsnittet ocensuerat.
Mycket blod och våld i sista avsnittet, men mycket av svaren och vissa viktiga saker blev också bortklippta.
Mm, kollade precis på webhallen.com, dom har ju en DVD box med alla avsnitt, ocensurerat, men den kostar dryga 800:-. Fanns också de fyra filmerna för ca 80-90:- styck, men dom var på svenska 🙁 .
3 Guest(s)